LIČNOSTI

Džej Lo je ljuta i želi svoj deo kolača

Dženifer Lopez kaže da je J. Lo vredniji brend nego što su joj govorili
Milena Rajzik
Datum: 24/11/2018

Džej Lo je ljuta i želi svoj deo kolača

Dženifer Lopez ima producentsku kompaniju, novi singl i novi film. Fotografija: Natalija Mantini za Njujork tajms

LOS ANĐELES – Dženifer Lopez je planirala da uzme slobodan dan. Umesto toga ova izvođačica, producent i brend za sebe je u svom domu u Los Anđelesu sastančila od jutra do večeri, i to o ambicioznim poduhvatima koji se kreću od nekretnina do fitnesa. Glava njenog studija je bio tu, neki ljudi iz marketinga i preduzetnici, njeni TV i filmski producenti, njen menadžer i Aleks Rodrigez, njen dečko.

Kada se ovde preselila pre dve godine, dizajnirala je kancelariju da liči na salu za sastanke sa velikim konferencijskim stolom. I tu predstavlja svoje velike ideje i prodaje ih: J. Lo Inc. u akciji. A sada razmatra kako bi njen najnoviji film "Second Act" mogao da se uključi u ostale preduzetničke poslove.

Evo šta je 49-godišnja Lopezova nedavno shvatila: da je Džej Lo – umetnica, brend, sveže lice i utegnuto telo – još vrednija od industrije zabave u kojoj radi. Nije stvar da ona juri za parama – iako refren iz njenog nedavnog singla sa Kardi Bi i DJ Kaledom ide "Yo quiero dinero". Ona je kao i mnogi ljudi koji su svesni nejednakosti koja vlada Holivudom, odlučna da dobije svoj deo kolača. "Želim ono što mi sleduje", rekla je.

U proteklih nekoliko godina podrobnije je razmotrila kretanje svoje karijere. "Shvatanje koliko sam vredna kao osoba navelo me je da drugačije vidim svoj rad", rekla je ona. "Bilo je to dugo putovanje za mene i veoma sam ponosna na to gde sam i, da, mislim da zaslužujem više."

To što Lopezova sada priča o ulaganjima sa istom lakoćom sa kojom bi neka druga glumica pričala o razvoju lika rezultat je Rodrigezovog (43) uticaja.

Bejzbol igrač Njujork Jenkija koji je postao sportski komentator je i investitor sa pozamašnim portfoliom na polju nekretnina – A-Rod Inc.

Par je zajedno godinu i po dana i ne stidi se to da pokaže, što je njenoj sve većoj imperiji dalo novi podsticaj, slažu se ona i njeni partneri.

"On nam je samo proširio viziju na druga polja delovanja", kaže Lopezova, objašnjavajući da ne samo da su unosniji već imaju i više slobode, kontrole nad imidžom i idejama koje su do tada davali džabe.

Dženifer Lopez, ljubiteljka motivacione autorke Luize Hej, duboko veruje u moć dnevnih afirmacija. Zbog toga je njen film "Second Act" koji izlazi 21. decembra i koji je ona producirala sa svojom kompanijom Nuyorcian Productions, zasnovan na maksimi samopomoći: "Jedini koji vas sprečava ste vi sami."

U filmu ona igra Maju de la Vargas, 40-godišnju sekretaricu u jednoj njujorškoj robnoj kući, kojoj život nije onakav kakav je planirala i koja sada sanja o boljim prilikama. Priča je u skladu sa pogledom na svet Lopezove, da status koji ste imali na početku ne određuje to ko ćete biti u budućnosti, ali da vaš stav to određuje. Niko nije mogao da pretpostavi da će igračica koja je počela kao FlyGirl u "In Living Color" 1991. postati moćno holivudsko ime i mogul na polju nekretnina.

Svako ko sretne Lopezovu ne može a da ne primeti njenu odlučnost. "Ona je majstor razbijanja reči 'ne'", kaže Rodrigez. "Nikada nisam video nikog sličnog."

Ukazuje na njenu karijeru – od igračice do glumice, od glumice do pevačice, producenta, poslovne žene – i na to da je nailazila na protivljenja na svakom koraku. "Samo se probija", kaže zadivljeno. "Ona je jedan od najmoćnijih brendova na planeti."

U proteklih nekoliko godina prodala je robu u vrednosti od više milijardi dolara, dve milijarde samo u parfemima. "Ima više od 150 miliona pratilaca na društvenim medijima a preko 75% njih su milenijalci", rekao je on. "Ona je u stanju da vidi iza svakog ugla i poveže se sa masama na nivou kakav nisam video ni kod koga."

U filmu "Second Act" glumi i najbolja prijateljica Lopezove, Lea Remini, koja i u filmu igra njenu najbolju prijateljicu, dok Majlo Ventimilja glumi njenog dečka. Film je povratak žanru koji je zacementirao njenu slavu: romantične komedije o ženama koje uspevaju (ili se dobro udaju).

Maja je neko ko "shvata da nije sebe tretirao dobro i da su one male greške koje je mislila da je čine bezvrednom zapravo stvari koje će je dovesti do njene svrhe", rekla je Lopezova.

Zvuči kao deo iz njenih memoara iz 2014, True Love, koji su hronika godine posle razvoda od pevača Marka Entonija, oca njene ćerke Eme i sina Maksa. Na nagovor Reminijeve, krenula je na terapiju. "Otkrila sam da nemam dovoljno samopouzdanja", rekla je ona.

Postala je 2011. sudija u „Američkom idolu“, sa idejom da se na taj način ponovo predstavi publici koja se malo udaljila od nje. "Ljudi su govorili da im se dopadam, zbog čega sam shvatila da sam tolike godine provela misleći da me ne vole i da je to uticalo na način kako sam sebe doživljavala", napisala je Lopezova u knjizi. („Benifer“, njena propala veza sa Benom Aflekom čini se eonima daleko, ali je imala velikih emotivnih posledica. Udala se za Entonija u tom periodu.) O svom petogodišnjem učešću u „Idolu“ napisala je: "Bilo je to prvi put posle dugo vremena kada sam se osetila dobro u svojoj koži."

Između terapije i rijalitija, dogodila su se još neka otkrića koja su je dovela do novih dostignuća: nedavno je završila koncertnu turneju u Las Vegasu na kojoj je jedne večeri zaradila 1,43 miliona dolara od prodaje karata i gde je tri sata padala sa nogu igrajući; upustila se u nove preduzetničke poduhvate i upoznala je Rodrigeza.

Njena vizija je da se sada umetnici razvijaju i nezavisno finansiraju svoje ideje a onda nađu jakog distributera. "Trebalo je da budem slikar", govori ona. Kao umetnici "mi nismo za jednokratnu upotrebu".

Lopezova kaže da se nada da će ostaviti traga na svet u kome želi da joj ćerka živi i gde će njen sin biti muškarac koji poštuje žene i razume žene i priznaje im njihovu vrednost.

Kao profesionalac koji je sebi probio put tamo gde ga nije bilo, kaže: "Družim se samo sa ljudima koji razumeju da smo u biznisu kojim se pravi istorija. Mi smo u pionirskom biznisu, mi smo u biznisu rušenja barijera i staklenih tavanica. To je naš posao. Ako vas to ne interesuje, onda ne možemo da radimo zajedno."

© 2018 The New York Times


Ukupno komentara: 0



Sva polja su obavezna.