Zvaničnik Svetske zdravstvene organizacije rekao je danas da države koje planiraju da prekinu svoje mere izolacije stanovništva, treba da to rade postepeno, u fazama, da ne ukidaju sve restrikcije istovremeno.

Direktor SZO za vanredne situacije Majk Rajan rekao je da mere izolacije uvedene u mnogim zemljama, obuhvataju zatvaranje škola, radnih mesta, društvenih skupova na javnom mestu i okupljanja u parkovima.

„Verovatno bi bila loša ideja da se ukinu sve restrikcije istovremeno“, rekao je Rajan.

On je rekao da države ne treba da izlaze iz izolacije, a da prethodno nemaju plan kako će zadržati širenje bolesti COVID-19 na nivou koji može da se kontroliše.

„Izolacija smanjuje širenje bolesti. Kada se izolacija ukine, morate imati alternativne metode da zaustavite infekciju“, rekao je Rajan.

Po njegovim rečima, države treba da imaju ustanovljen sistem da detektuju slučajeve zaraze, prate kontakte, stave u karantin slučajeve koji su sumnjivi i da široko testiraju stanovništvo na tu bolest.

(Beta)

KORONAVIRUS:

„KUĆNA IZOLACIJA“ – Uslovi za dobijanje i preporuke za ukućane

RADITE OD KUĆE? – Evo kako da olakšate sebi

ŠTA ZNAČI IMATI „KONTAKT“ SA ZARAŽENIM?

NAJVAŽNIJE STVARI KOJE BI TREBALO DA ZNATE O KORONAVIRUSU:

Koji su glavni simptomi koronavirusa i kako ga razlikovati od sezonskog gripa

Šta možete da uradite da biste smanjili rizik od zaraze koronavirusom (kako da se pripremite za COVID-19)

Izbegavajte rukovanje i ljubljenje

Šta je „samoizolacija“ i kada je bi je trebalo primenjivati

Da li maska pomaže i kada bi trebalo da je nosimo?

Kako funkcionišu brzi testovi za koronavirus?

Čuvajte se infodemije (najezde lažnih vesti). Na primer, psi i mačke ne prenose koronavirus

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.