Premijere: 20. i 21. oktobar

Tekst: Džefri Lejn

Muzika i stihovi: Dejvid Jazbek

Reditelj: Nebojša Bradić

Prevod i prepev: Slobodan Obradović

Muzička direkcija: Ivan Ilić

Koreograf: Igor Barberić

Scenograf: Miodrag Tabački

Kostimograf: Staša Jamušakov

Autor video radova: Svetlana Volic

Lektor: Dijana Marojević

 

ULOGE:

PEPA                                                       Ivana Popović/ Jelena Stupljanin

IVAN                                                       Hadži Nenad Maričić

LUSIA                                                     Ivana Knežević/Nataša Marković 

KARLOS                                                Slaven Došlo/ Arsenije Tubić

MARISA                                                Tatjana Dimitrijević /Teodora Tomašev

KANDELA                                            Jelena Jovičić / Olivera Bacić-Dragičević

PAULINA                                              Tanja Živković/ Marta Bogosavljević

TAKSISTA                                            Žarko Stepanov/ Nikola Bulatović  

PEPINA KUĆEPAZITELJKA           Valentina Pavličić

IVANOVA KUĆEPAZITELJKA       Milena Moravčević 

KRISTINA                                                                       Maja Noveljić 

HEKTOR, DETEKTIV                                                 Aleksandar Dunić

DOKTOR, SUDIJA,GLAVNI INSPEKTOR               Milan Tubić 

KRISTINA, SPIKERKA, SUDIJA                               Ana Zdravković

AMBITE, SUDIJA                                                          Petar Đurđević

ROZALIJA                                                                        Milica Pavlović

REBEKA, SUDIJA                                                          Barbara Milovanov

MALIK, SUDIJA                                                             Stefan Ćaldović

Balet: MLADI LUSIJA I IVAN Lidija Novaković, Branko Mitrović / Milica Todorović, Danilo Fatić

Orkestar: Vojin Nenadović, Dejan Stojadinović/Mladen Lukić, Nikola Đokić, Miloš Branisavljević, Uroš Ranković, Ivana Pavlović, Hrvoje Ivović, Petar Pitarević

Žene na ivici nervnog sloma je španska crna komedija iz 1988. godine koju je napisao i režirao Pedro Almodovar. 

Iste godine, film je bio nominovan za Oskara u kategoriji za najbolji film na stranom jeziku, a debitovao je i na 45. filmskom festivalu u Veneciji, što je Almodovaru donelo širu međunarodnu pažnju. Osvojio je pet Goja nagrada koje dodeljuje španska Akademija filmske umetnosti i nauke, i dva priznanja od strane Evropske filmske akademije. Bio je nominovan i za nagrade BAFTA i Zlatni globus.

Istoimeni mjuzikl premijerno je izveden na Brodveju 2010. godine, a na londonskom Vest Endu 2015. godine.

I dirljiva i urnebesna, ovo je priča o ženama i muškarcima. U centru je Pepa, čiji prijatelji i ljubavnici oslikavaju duh Madrida osamdesetih godina prošlog veka. Zajedno sa Pepom, tu je i njen nestali ljubavnik Ivan; Lusija, njegova bivša žena sumnjivog razuma; njihov sin Karlos; Kandela, Pepina prijateljica i njen dečko terorista; advokat sa ovlašćenjem i taksista koji deli maramice, čokolade i savete u jednakim razmerama. Radnja obiluje haotičnim odnosima uravnoteženim empatijom i srcem koji su zaštitni znakovi Almodovarovog dela.

REČ REDITELJA

Mjuzikl Žene na ivici nervnog sloma podjednako duguje Almodovarovom filmu, koliko i žanru farse. 

U istoimenom mjuziklu, ljubitelji filma će prepoznati osnovne sastojke kultnog Almodovarovog filma. U fokusu su žene čiji odnosi prema muškarcima dovode do burna dva dana ljubavi, konfuzije i strasti. Najveći deo radnje dešava se u stanu glumice Pepe Markos koji ispunjavaju različiti ljudi. Pepa pokušava da se suoči sa činjenicom da ju je ostavio njen ljubavnik Ivan. Tu su i Ivanova uznemirena i naoružana žena Lusija, njihov pohotni sin sa verenicom, fotomodel sklon fatalnom zaljubljivanju i samoubistvu, policajci koji nepromišljeno ispijaju začinjeni gaspačo…  Sve to je lopta puna veselja sa tužnim podtekstom. 

Kreatori mjuzikla emociju priče podvlače pesmama: Pepa svoju krizu izražava u pesmi Na ivici, manekenka Kandela u Ponašanju modela peva o mukama koje ima devojka teroriste, dok Lusija u pesmi Nevidljiva ukazuje na to kako se društvo odnosi prema sredovečnim ženama koje su odbačene. Muzika je obojena hispano zvukom, tako da će gledaoci uživati u flamenku, bosa novi, mambu… 

Mjuzikl  Žene na ivici nervnog sloma je posveta sposobnosti njegovih  junakinja da opstanu u svetu koji nije naklonjen ženama.

Nebojša Bradić

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.