Kriza je i u svet advertajzinga unela nemire, ali je zauzvrat iznedrila drugačije pristupe, nova rešenja i originalne ideje. Smotre kreativnosti se nisu održale uživo, ali su nastavile pomno da posmatraju novi poredak u industriji, posebno slaveći inovativnost, doslednost, oštroumnost i humor. Tradicionalna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS) i ove godine donela su za agenciju McCann Beograd titulu Agencije godine i čak 22 nagrade, među kojima se najviše istakla poruka zahvalnosti zdravstvenim radnicima širom sveta.

„Jako nas raduje što jednu ovako neizvesnu i tešku godinu završavamo na najbolji mogućinačin. Ponosni smo sto je naša kampanja podrške doktorima nakon što je obišla svet dobila i priznanjedomaće struke. Veliko hvala našim partnerima bez čijepodrške i sjajnih brendova ne bismo imali ovakav rezultat, a naročito hvala najboljem timu koji je pokazao da i u najtežim uslovima može da stvara vrhunska dela,” rekla je Jelena Jazić, direktorka agencije McCann Beograd.

Kampanja Hvala vam, doktori za klijenta Nedeljnik osvojila je zlatna priznanja u kategorijama Promocija srpske kreativnosti u inostranstvu, Print i Covid Creativity Community, priznanje Najbolja art direkcija i specijalno priznanje Dragan Sakan – New Idea.

Plazma Equity kampanje Rituali i Specialedition za klijenta Bambi osvojile su zlatno priznanje u kategorijama OOH i Ambalaža proizvoda i industrijski dizajn, i srebrno priznanje u kategorijamaIntegrisane promotivne kampanje, Creative efficiency i Print.

Kampanje Coca-Cola Mysticaltouri Fill in theGap za TheCoca Cola Company osvojilesu bronzu u kategorijama Direktni marketing i Integrisane promotivne kampanje i srebro u kategoriji OOH.

Kampanja za Beogradsku filharmoniju Muzika svudaosvojila je zlato u kategoriji Integrisane promotivne kampanje i srebro u kategoriji Društveno odgovorne kampanje.

Šta nas žulja za klijenta Da se zna osvojila je zlato u kategoriji Brand PR, srebro u kategoriji Kreativna upotreba medija i bronzu u kategorijama Direktni marketing i Društveno odgovorne kampanje.

Kampanja LiceUlice prsluk za LiceUlice osvojila je zlatno priznanje u kategoriji Društveno odgovorne kampanje.

Maxi Fresh Equity za Delhaize Srbija osvojila je bronzu u kategoriji Integrisane promotivne kampanje.

Među priznanjima za online marketing, u kategoriji Prisustvo na društvenim mrežama, agencija Drive osvojila je bronzano priznanje za projekat “Besa” Blu Ray Box Set as an Instagram Grid za Adrenalin produkciju.

Plasman svih radova možete videti na:  https://ueps.org.rs/dan-uepsa/ueps-priznanja-za-2020-godinu

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.