- „Pandelleria“ je sada dostupna onlajn na ovom LINK -u. Trejler dokumentarnog filma prikazan je radnicima fabrike u Pomiljano d’Arkou kao znak zahvalnosti za njihov doprinos uspehu Pande.
- Snimljen je na ostrvu Pantelerija, gde ima „više Panda nego ljudi“ i predstavlja omaž simbolu brenda FIAT.
- Nakon više od 40 uspešnih godina i skoro 8 miliona prodatih primeraka, Fiat Panda je vodeći gradski automobil u Evropi i najprodavanije vozilo u Italiji.
Panda će zauvek biti blistava zvezda brenda FIAT i nastaviće da osvetljava njegov put u budućnost.
FIAT je napravio omaž zaposlenima fabrike „Đanbatista Viko“ (Giambattista Vico) u opštini Pomiljano d’Arko, mestu proizvodnje bezvremene Pande, jednog od najpoznatijih simbola koncepta „proizvedenog u Italiji“ širom sveta. To su „umetnici“ iza uspešnog modela, koji je, zajedno sa legendarnim modelom 500, doveo FIAT na lidersko mesto u Evropi u segmentu gradskih automobila. Kako bi proslavio to i uključio zajednicu, FIAT je napravio dokumentarni film „Pandelleria“, koji je, kao što naziv sugeriše, snimljen na Panteleriji, sicilijanskom ostrvu koje je poznato po svojoj prirodnoj lepoti i po tome što je mesto sa najviše Panda modela na svetu.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i direktor marketinga grupe Stellantis, izjavio je: „Nakon 43 godine, Fiat Panda je vodeći gradski automobil u Evropi i najprodavanije vozilo u Italiji, gde ima izuzetan tržišni udeo od 8% na celokupnom tržištu, značajno doprinoseći rezultatima grupe Stellantis u zemlji. Kako bismo proslavili ovaj pravi simbol koncepta „proizvedenog u Italiji“ i kako bismo se zahvalili radnicima u sjajnoj fabrici u Pomiljano d’Arkou, snimili smo ovaj dokumentarni film „Pandelleria“. Trejler je podeljen pre nedelju dana sa svim radnicima kao znak zahvalnosti: u svoj rad su uložili neverovatan nivo posvećenosti i profesionalizma kako bi obezbedili da uspeh Pande nikad ne stane. Zapravo, Panda predstavlja pokretača Italije i nastaviće to da bude i narednih godina.“
Snimljen je u centru Mediterana, gde Pande svih starosti, konfiguracija i boja jure po ostrvu, i ovaj dokumentarni film spaja lepotu i boje vozila sa pričama iz svakodnevnih života njegovih stanovnika, u kojima je model Panda prisutan kao nerazdvojni saputnik.
Tridesetominutni film prikazuje 14 stanovnika Pantelerije, koji će podeliti svoju ljubav prema tri generacije modela Panda. Među njima su duhovni vodič, pčelar, poljoprivrednik, mehaničar, sveštenik, muzičar i mnogi drugi. Sve ih ujedinjuje njihova ljubav prema ostrvu i Fiat Pandi, koji im pomaže u svakodnevnim aktivnostima zahvaljujući svojoj prilagodljivosti i funkcionalnosti. Njihove priče su savršen primer „Padninih ljudi“, koji su odabrali ovo vozilo zbog njegove jednostavnosti i pristupačnosti i zbog toga ga vole. Zabavno i fantastično putovanje radi upoznavanja meštana ove male zajednice i njihove veze s legendom brenda FIAT.
Dokumentarni film su osmislile agencije grupacije Publicis Groupe, Leo Burnett i Publicis Sapient, u produkciji Twister Film, dok je film režirao poznati autor dokumentaraca Đovani Troilo (Giovanni Troilo) (poznat po filmovima „Snaga Rima“ i „Vezuv ili: Kako su naučili da žive između vulkana“).
Kampanja na društvenim mrežama otelotvoruje suštinu brenda Panda, spajajući, u okviru iste ideje, dva različita jezika: dokumentarac s jedne strane i sadržaje za društvene mreže s druge, obraćajući se svim generacijama – na način na koji samo Panda može – sa lakim i veselim tonom.
Stellantis fabrika „Giambattista Vico“ u Pomiljano d’Arkou
Kao jedna od najnaprednijih proizvodnih lokacija grupe, osnovana je 1972. i počevši od 2011. proizvodi model Fiat Panda. Simbol koncepta „proizvedenog u Italiji“ nalazi se u opštini Pomiljano d’Arko, u blizini Napulja. Industrijski kompleks osvojio je brojne međunarodne nagrade i danas teži smanjenju uticaja proizvodnje na životnu sredinu stalnim unapređenjima, uključujući odgovornu potrošnju energije i vode, kao i upravljanje kvalitetom vazduha i otpadom.