Znanje i kvalitetna radna snaga sve više privlače strane investitore u Srbiju

    0

    U organizaciji BIG Shoping Centers Srbija, a povodom najuspešnije godine decenijskog poslovanja ove kompanije, u Beogradu je održana prva konferencija iz oblasti retaila pod nazivom „Dan Retail profesionalaca“. Konferencija je okupila više od 70 predstavnika vodećih maloprodajnih lanaca koji su podelili svoja iskustva u ovoj oblasti poslovanja, ali i ukazali na tendecije napredovanja u sektoru inovacija i razvoja maloprodaje. Događaj je otvorio Nenad Popović, ministar za inovacije i tehnološki razvoj.

    „BIG Shopping Center ima dugoročne planove vezane za ovu zemlju, tu smo da bismo ostali, rasli i podržavali ne samo investiranjem nego i ogromnim znanjem, koje kao kompanija imamo u oblasti retaila širom sveta“, istakao je Robert Jahav, generalni direktor BIG CEE Srbija i podsetio da je kompanija samo ove godine kupila četiri nekretnine čime je povećala maloprodajni prostor u Srbiji na 130.000 metara kvadratnih.

    „BIG centri se, trenutno, mogu naći u četiri grada u Srbiji – Beogradu, Novom Sadu, Pančevu i Inđiji. U narednim godinama mreža BIG centara biće proširena i na druge gradove, čime ćemo ispuniti našu misiju – da BIG robna marka postane sinonim za šoping destinaciju“, naveo je Jahav.

    Predstavljajući rezultate dosadašnjeg rada kompanije BIG u Srbiji, Jahav je rekao da je tržište Srbije jedno od najinteresantnijih za ulaganje, te da ovu zemlju smatra regionalnim centrom i dobrim jezgrom koje pokriva čitav Balkana.

    „Srbija je nedavno proglašena za zemlju sa najviše stranih investicija po glavi stanovnika u ovom delu Evrope, a jedan od glavnih razloga zašto investitori dolaze u Srbiju je znanje naših inženjera i kvalitetna radna snaga. Nove tehnologije značajno menjaju sve grane privrede, a posebno oblast trgovine. Inovacije i nove tehnologije kao što su veštačka inteligencija, mašinsko učenje i „big dejta“ donose novi pristup trgovini, menjajući ovu oblast iz korena“, izjavio je ministar za inovacije i tehnološki razvoj Nenad Popović.

    Predstavnici kompanije BIG istakli su i da je u sklopu kompleksa BIG FASHION PARK koji se nalazi odmah uz BIG Fashion tržni centar u Višnjickoj ulici u toku gradnja 1.100 stambenih jedinicai više od 2.000 parking mesta. Pored toga, gradi se i poslovni centar koji će američka kompanija NCR koristiti kao svoj glavni kampus u Srbiji.

    „Ove godine smo iskoračili iz oblasti tržnih centara u stambeni i kancelarijski prostor, dok u narednom periodu slede i druge kategorije iz oblasti nekretnina.Na strani maloprodaje želimo dramatično da rastemo svuda u Srbiji“, naveo je Jahav.

    Ističući da je prva i najvažnija stvar ove kompanije prodajna ponuda koja mora biti raznolika i prilagođena onom što potrošači žele, Jahav je najavio i dolazak brenda Decathlon koji će 12. decembra otvoriti svoju prvu radnju u Srbiji, upravo u sklopu BIG FASHION-a.

    Podrška za mlade koji su marginalizovani

    Za BIG je društveno odgovorno poslovanje fokus koji stalno razvijamo i unapređujemo. Naš rad usmerili smo ka mladima koji su marginalizovani i koji će bez podrške društvene zajednice teško prebroditi izazove u kojima su se našli. U tome zajedno sarađujemo sa Ambasadom Izraela i nastavljamo još više u narednoj godini sa ciljem da pomognemo lokalnoj zajednici koja je naš sjajan partner.