Stabilno poslovanje kompanije, dobra reputacija i uslovi za napredovanje neke su od glavnih karakteristika koje kandidati očekuju od svojih budućih poslodavaca. Već godinama unazad kompanija Coca-Cola HBC Srbija nalazi se u samom vrhu liste najpoželjnijih poslodavaca prema istraživanjima Infostud grupe, a ovu situaciju nije uspela da promeni čak ni pandemija koronavirusa. Naprotiv, danas više nego ikada ranije kandidati traže sigurnost i stabilno poslovno okruženje, sa velikim naglaskom na fleksibilne uslove rada i hibridni model poslovanja kojim se zaposlenima omogućava fleksibilno radno vreme i rad od kuće. Coca-Cola HBC Srbija je pokazala da ima sluha za potrebe budućih zaposlenih na osnovu pređašnjih dobrih iskustava, pre svega kroz ulaganje u mlade talente i razvijanje programa kojima se mladi kroz praksu upoznaju sa mogućnostima i izazovima rada u jednom kompleksnom sistemu.

Jovana Ivanović, direktorka ljudskih resursa Coca-Cola HBC Srbija, objašnjava da je, gledano iz perspektive mladih, Coca-Cola HBC idealno mesto za sve koji imaju dobru ideju, strast i upornost da ostvare svoje zamisli.

„Važan deo naše kulture poslovanja je da omogućimo da se svačiji glas čuje, bez obzira na sektor u kom rade, da li su početnici ili imaju iskustva. Trudimo se da naše zaposlene pre svega osnažimo tako što ćemo im dati mogućnost i odgovornost da sami donose odluke, gradimo atmosferu poverenja i transparentnosti koje postižemo tako što otvoreno razgovaramo o svemu što je dobro i svemu na čemu je potrebno više raditi ili ispravljati“, ističe Jovana Ivanović koja je prvo profesionalno iskustvo stekla u Coca-Cola HBC i deo je kompanije već četrnaest godina. Ona dodaje da je strategija kompanije oduvek bila da se mladima omogući da kroz programe prakse kao što je Coke Summership dođu u kompaniju i na ličnom primeru, prolazeći kroz rad na terenu i uključivanjem u projekte, sami osete kako funkcioniše jedan veliki sistem i kako oni u njemu mogu pronaći svoje mesto i postići svoj pun potencijal. Uprkos svim ograničenjima koja je nametnula pandemija koronavirusa kompanija je upravo zahvaljujući razvijenim programima odranije uspela da održi svoj status među najpoželjnijim poslodavcima.

„Imamo zaista dobre principe i platforme koji omogućavaju pojedincima da se razviju, uče od drugih i podele znanje sa drugima. Postoji jasna korelacija između onoga što naši zaposleni žele da ostvare i kanala kroz koje im je to i omogućeno. Smatramo i da je fleksibilnost u radu i hibridni načini rada nešto po čemu ćemo biti prepoznati i u budućnosti. Ova fleksibilnost se odnosi ne samo na klizno radno vreme i rad od kuće već i na to da omogućavamo ljudima da rade na način koji će im najbolje poslužiti da se ostvare i budu to što jesu, kako privatno, tako i poslovno“, kaže Jovana Ivanović. 

Novi zaposleni brzo postaju i najbolji ambasadori kompanije jer dolaze u dodir sa širokom lepezom poslova i zadataka, a prolazak kroz različite sektore nudi mogućnost za sticanje različitih veština i znanja koja ih dodatno osnažuju da veruju u svoj lični doprinos kompaniji. Programi i projekti koji su namenjeni mladima koji traže zaposlenje, kao i razvoju trenutno zaposlenih, zasnivaju se na najboljim svetskim praksama i praćenju trendova u čemu je Coca-Cola HBC Srbija takođe prepoznata kao lider. S druge strane, sposobnost kompanije da se brzo adaptira na promene u društvu i prilagodi trenutnim prilikama potencijalnim kandidatima uliva dodatno poverenje da su svoje interesovanje usmerili u kompaniju čija su najveća vrednost upravo njeni zaposleni.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.