Vredno je zajedno

0

Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S

U okviru projekta “Vredno je zajedno”, svojim dobavljačima ponudili ste prodajne pozicije i platformu za oglašavanje. Zašto je to važno?

Nama je draži izraz partneri, umesto dobavljači i baš iz tog razloga je i pokrenut projekat “Vredno je zajedno”, jer na pravi način oslikava partnerstvu. Sa jedne strane, potrošaču nudimo ono što najviše voli, a to je najširi asotiman brendova, a sa druge strane, omogućavamo našim partnerima još veću dostupnost na policama i promociju svojih brendova kroz definisanu marketinšku platformu. Na taj način dajemo dodatni prostor za razvoju, kako pojedinačnih brendova, kompanija, a samim tim i privrede, odnosno zajednice u kojoj živimo i poslujemo.

Očekuje li se od kompanija da budu društveno odgovorne prema svojim partnerima, podjednako kao i prema zajednici?

Naše strateško opredeljenje jeste saradnja sa domaćim kompanijama. Smatramo da je takav pristup odgovoran prema domaćim partnerima, domaćoj ekonomiji, potrošačima, i da je generalno odgovorno prema zajednici u celini. Ukusi moga kraja, kao autentičan koncept domaćih proizvoda, brend su sa najviše osvojenih Čuvarkuća. Kada je ta tema u pitanju, Mercator-S, na primer, za više od 13.000 proizvoda na policama pouzdano može da kaže da su stvarani u Srbiji. Tome u prilog ide i podatak da Mercator-S 97% vrednosti prometa realizuje u saradnji sa domaćim proizvođačima i dobavljačima. Kada je, na primer, u pitanju sveže meso, ono je 100% domaćeg porekla u svim IDEA, Roda i Mercator prodavnicama.

U kojoj meri su loyalty programi ključni za trgovinske lance? Da li su oni “mera” lojalnosti potrošača?

Već osam godina imamo Super Karticu, koji je najveći loyalty program u Srbiji. Odavno smo prešli više od million korisnika, i zaista mogu da kažem da je jedan takav program značajan i za kupce i za trgovce. Za trgovce, jer možemo bolje da razumemo potrebe svakog potrošača, a za kupce jer imaju razne pogodnosti, od povrata novca, preko posebnih uslova plaćanja, do personalizovane ponude.

Koje benefite potrošači imaju od pomenutih projekata?

Mi u kompaniji Mercator-S svesni smo činjenice da se poverenje kupaca teško stiče i da je potrebno konstantno ulaganje, i to ne samo materijalno. Zato benefiti u svakom momentu moraju biti konkretni, relevantni i dobro i jasno iskomunicirani.

Konkretno, potrošaču, kroz sve navedene projekte, nudimo u svakom trenutku, kvalitetan proizvod, kroz fokus na domaće i lokalno, kao što je 100% domaće meso ili brend Ukusi moga kraja, najširi asortiman brendova kroz “Vredno je zajedno” projekat i sve to u različitim formatima prodavnica za sve potrebe, od male svakodnevne do porodične ili premijum kupovine kroz sva tri naša brenda – Idea, Roda i Mercator, i na kraju da sve to mogu uz Super Karticu kupiti po povoljnijim cenama i još dobiti novac nazad.