U četvrtak je svečano otvoren 16. po redu Weekend media festival u Rovinju, označivši početak najznačajnijeg regionalnog događaja posvećenog medijskoj industriji. Sa više od 150 uglednih govornika i predavača iz čak 15 različitih zemalja, festival će biti epicentar najaktuelnijih tema i trendova u svetu medija ovog vikenda.

Glavni i odgovorni urednik Nedeljnika i Velikih priča, Veljko Lalić je učestvovao u panel diskusiji pod nazivom „Velika priča o Velikim pričama“, zajedno sa Dragoljubom Dražom Petrovićem, jednim od autora na sajtu Velike priče. U svom govoru, Lalić je podelio neke od tajni uspeha u stvaranju najvećeg regionalnog medijskog portala na kome se piše jezikom koji svako može da razume.

„Mislim da će regionalna priča biti jako uspešna. Od svih tekstova ide najbolje psihologija, iako imamo odlične tekstove iz sporta, uostalom, iz svih rubrika. Istraživanja pokazuju da su mediji toksični i zato ljudi odlaze od medija. Velike priče su zabavne, imaju i eksplejnere koji su se dobro pokazali. To je novi model koji funkcioniše, a mi smo jako zadovoljni čitavim projektom. “

Lalić je naglasio da su autori na Velikim pričama izabrani da ne budu toksični, koliko god bili dobri, kao i da rezultati pokazuju da oni uspešno obavljaju svoju misiju.

Na panelu je govorio i Dragoljub Draža Petrović, kao jedan od autora na sajtu Velike priče.

„Humor nije okosnica ovog portala. Nismo po svaku cenu satirični, iako je satira bila ideja, to ume da bude jako ozbiljna satira.“

Veljko Lalić je naglasio da će za sajt pisati još velikih imena, a da postoji i određena vrsta „takmičenja“ među autorima.

„Ono na čemu smo svi odrasli su preteča Velikih priča. Hrvati su uvek imali najbolje magazine ali nikada dnevne novine kao Politiku u Srbiji, recimo. Imali smo preklapanje tu, mi smo pokušali nekako da spojimo sve. Prostor ka dijaspori je bio otvoren i to je ključ.”

“Mislim da će to da bude jedan jako zanimljiv projekat. I autori i tekstovi su fenomenalni. Sada su uvedeni komentari, moći će samo pretplatnici da komentarišu. Imamo genijalan kviz, ujutru pretplatnici nešto nauče. Pratimo i strane najuspešnije medije a i komuniciraćemo sa pretplatnicima”, rekao je Lalić.

Draža Petrović smatra da kvalitet u medijima trpi jer je većina sajtova u Srbiji potpuno besplatna.

„Kad se pretplate budu plaćale,  i sadržaj će biti kvalitetniji“, zaključio je Petrović.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.