Važnost pouzdane outsourcing kompanije za uspešno poslovanje

    0
    Foto: Valoris

    Usluge kontakt centra su neizostavni deo uspešnog poslovanja mnogih globalnih kompanija. U cilju da brojnim klijentima pruži najkvalitetnije BPO usluge, pre više od 15 godina u Rumuniji je nastala kompanija Valoris. Danas, oni su jedna od najuspešnijih BPO kompanija u ovoj zemlji, a sada su otvorili kancelariju i u našem glavnom gradu.

    Kompanija pruža klijentima rešenja za rast, održavanje, optimizaciju i inovacije. Outsourcing Call centra, tehnička podrška i briga o korisnicima su među najpopularnijim uslugama koje pruža Valoris centar. Svaka od ovih usluga pruža mogućnost za unapređivanjem poslovanja i optimizacijom troškova.

    Call Centar Outsourcing

    Kako bi omogućio kvalitetnan odnos sa klijentima određene kompanije, Valoris nudi različite vrste Call centar usluga. Bilo da je reč o info liniji, uslugama za procesiranje porudžbina ili korisničkoj podršci nakon kupovine – Valoris omogućava usluge Call centra, ali ne samo putem telefona, već i kroz email, SMS, live chat, društvene mreže i video pozive. Korisnicima je zagarantovana podrška 24/7, na brojnim stranim jezicima.    

    Tehnička podrška

    Pridobiti nove korisnike je odlično, ali zadržati ih i učiniti vernim korisnicima je još bolje! Valoris pruža uslugu tehničke podrške za softvere, servise ili hardvere. Korisnicima je omogućena tehnička podrška tokom svih sedam dana u nedelji, 24 časa dnevno, na nekoliko stranih jezika kao što su: nemački, engleski, italijanski i drugi. Takođe, moguć je rad na platformi za tehničku podršku klijenta ali i na Valoris platformi za tehničku podršku.

    Korisnička podrška

    U cilju pružanja najkvalitetnije korisničke podrške, Valoris omogućava klijentima uslugu Korisničke podrške, na multijezičnom nivou i kroz najrazličitije kanale komunikacije. Valoris, pored tradicionalne, telefonske korisničke podrške, omogućava komunikaciju sa korisnicima kroz email, SMS, live chat, društvene mreže i video pozive.

    Svaka od ove tri usluge obavlja se na više različitih jezika, ali u cilju pružanja najkvalitetnijih BPO usluga, postoji mogućnost dodavanja novih jezika, na zahtev klijenata. Valoris poseduje preko 15 godina iskustva. Trenutno, Valoris sarađuje sa  klijentima iz 17 različitih industrija.

    Misija kompanije Valoris je da obezbedi vrhunski kvalitet u projektovanju i razvoju outsorcing usluga za klijente širom sveta. Imajući inovativan stav i dokazano iskustvo, Valoris razvija dugoročna poslovna partnerstva, kako sa klijentima tako i sa zaposlenima.

    Posetite zvanični sajt kompanije Valoris kompanije https://valoriscenter.com/solutions/ i informišite se o svim uslugama koje ova nova kompanija donosi na domaće tržište.

    Kontakt: https://valoriscenter.com/en-contact/.