Sertifikacija meri i potvrđuje ugljenične emisije tokom celog radnog veka ukupno 10 modela frižidera, mašina za veš i klima-uređaja

Samsung Electronics objavio je da je 10 modela iz tri grupe proizvoda u segmentu digitalnih kućnih aparata dobilo sertifikat o „ugljeničnom otisku proizvoda“ konsultantske firme Carbon Trust. Ovaj sertifikat dokazuje da je Carbon Trust izmerio i potvrdio ugljenične emisije ovih proizvoda na osnovu globalnog standarda PAS 2050:2011.

„Sertifikacija ugljeničnog otiska proizvoda naših kućnih aparata predstavlja značajno dostignuće“, izjavio je Džang Sang Mun, izvršni potpredsednik i direktor tima za istraživanje i razvoj u segmentu kućnih aparata kompanije Samsung Electronics.

Carbon Trust je globalna konsultantska firma u oblasti klimatskih promena čiji cilj je da ubrza prelazak na dekarbonizovanu budućnost. Ova britanska organizacija koja posluje u celom svetu izdaje sertifikate o ugljeničnim otiscima proizvoda u skladu sa međunarodnim standardima.

Samsung proizvodi su sertifikovani na osnovu otiska tokom celog radnog veka, koji podrazumeva celokupne emisije gasova sa efektom staklene bašte proizvoda, od porekla sirovina preko proizvodnje, distribucije, upotrebe do konačnog odlaganja.

Sertifikat je dobilo ukupno 10 modela, uključujući tri modela BMF frižidera[1] i jedan model WindFree klima-uređaja[2] za kuću koji se prodaju u Evropi i šest modela Bespoke Grande mašina za veš[3] koji se prodaju u Južnoj Koreji.

Samsung Electronics planira da iskoristi dobijene rezultate merenja za upravljanje i procenu ugljeničnih emisija budućih modela u ovim grupama proizvoda.

 

Foto: Samsung

 

[1] RB38A7CGTS9/EF, RB38A7CGTS9/EU, RL38A7CGTS9/EG

[2] AR12CXCAAWKNEU

[3] WF25CB8895BV, WF25CB8895BG, WF25CB8895BF, WF25CB8895BB, WF25CB8895BE, WF25CB8895BW

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.