Represent Communications, regionalna agencija za integrisane komunikacije, osvojila je prvo mesto u kategoriji Employer Branding na ovogodišnjem IAB MIXX Awards takmičenju, sa kampanjom „Kadar da prodaš ovaj proizvod“. U nastojanju da privuče pažnju potencijalnih kandidata za poziciju kopirajtera, agencija je preduzela hrabar korak izlaska iz ustaljenih okvira regrutacije kadrova.

Malo drugačiji pristup selekciji kadrova uključivao je serijal oglasa koji su na prvi pogled izgledali kao apsurdni prodajni izazovi, ali su zapravo bili kreativni stimulansi namenjeni pravim kopirajterima. Kandidati su pozvani da uz svoju biografiju pošalju rečenicu kojom će prodati jedan od predstavljenih čudnih proizvoda, što je rezultiralo serijalom oglasa koji su izazvali veliku pažnju javnosti i privukli prave talente.

„Velika nam je čast što smo osvojili nagradu u oštroj konkurenciji digitalnih i integrisanih kreativnih agencija, čime smo još jednom potvrdili da u našoj agenciji svaki zadatak rešavamo kreativnim konceptima i idejama. Nagrada je još značajnija zbog činjenice da se sa našim kampanjama za pažnju publike nismo takmičili samo sa ostalim brendovima, već sa celokupnim sadržajem društvenih mreža, a ono što je i najveći uspeh je što smo našom pobedničkom kampanjom u agenciju doveli dve super talentovane kopirajterke, čime je osnovni zadatak ispunjen“, izjavio je Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije Represent Communications, koji je naglasio i da je ponosan što je u prvoj godini učešća na ovom takmičenju, u finalu imali još jednu kampanju, u kategoriji Content – „Kuvar za sva čula“ za Nestle Adriatic.

Rezultati pobedničke kampanje govore sami za sebe: oglas je privukao 1,560 klikova, angažovao 2,342 korisnika, dobio 102 reakcije, 21 komentar, 43 sačuvana posta i 58 deljenja. Sa budžetom od samo 69 evra, prijavilo se čak 97 kandidata različitih nivoa iskustva, od kojih je 88 imalo agencijsko iskustvo.

Posebno su bile zapažene prijave kandidata iz inostranstva. Bilo je kandidata koji su istakli, da su iako nisu u mogućnosti da se presele u Beograd, oduševljeni što su imali priliku da učestvuju u ovom neobičnom izazovu. Interesovanje za objavu „pobedničkih“ kopija bilo je izuzetno veliko, što dodatno potvrđuje uspešnost ovog inovativnog pristupa regrutaciji.

 

Teodora Jovanović

 

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) je jedino globalno takmičenje koje je 100% – digital, a šesti put ga je IAB Serbia organizovala za digitalne kampanje i projekte u našoj zemlji.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.