Qatar Airways je postala najpraćenija aviokompanija na Facebook-u, sa više od 20 miliona pratilaca. Nagrađivana aviokompanija započela je putovanje na društvenim mrežama 2012. godine, a danas je dosegla više od 26 miliona pratilaca širom sveta putem svojih aktivnih platformi društvenih mreža, uključujući Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

Aviokompanija je prvi put postala najpopularniji prevoznik ikada na Facebook-u kada je u decembru 2014. godine nadmašila osam miliona pratilaca i od tada drži titulu bez prekida, jer nastavlja da stupa u interakciju sa svojim putnicima i pratiocima stvaranjem inspirativnog i informativnog sadržaja.

Facebook je posebno postao ključna platforma za Qatar Airways preko koje je u kontaktu sa svojim putnicima kada je nezakonita blokada protiv Katara uvedena 2017. godine, što je dodatno ojačalo njihovo poverenje u brend.

Stalni uspon aviokompanije kao najomiljenije globalne aviokompanije na Facebook-u rezultat je sve većeg ulaganja u stvaranje privlačnog sadržaja za svoje pratioce. Pored privlačenja pažnje svojih pratilaca viralnim, inovativnim kampanjama, kao što su dodela 100.000 karata za medicinare, kampanja isporuke A350-1000, FIFA Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018, kao i lansiranje destinacija, aviokompaniju su takođe pomno pratili tokom pandemije jer je koristila svoje društvene platforme da svoje putnike obavesti o svom radu i merama bezbednosti.

Viša potpredsednica Qatar Airways-a za marketing i korporativne komunikacije, gospođa Salam Al Shava, rekla je: „Izuzetno smo ponosni na ovo dostignuće jer smo postali prva aviokompanija na svetu koja je premašila 20 miliona obožavalaca na Facebook-u, potvrđujući svoju poziciju najpopularnije aviokompanije na svetu na najpopularnijoj mreži društvenih medija. Činjenica da smo tokom pandemije porasli za četiri miliona pratilaca govori o verodostojnosti i otpornosti naše aviokompanije. Važnost društvenih medija za Qatar Airways kao način da direktno dođemo do naših putnika ne može se zanemariti, jer neprestano težimo stvaranju kvalitetnog sadržaja, dok aktivno komuniciramo sa našim pratiocima na način koji je njima blizak i razumljiv. “

„Dostigli smo 20 miliona pratilaca 2020. godine na Facebook-u i uverena sam da ćemo dostići 30 miliona pratilaca pre 2022. godine na svim platformama, jer naša sve veća virtuelna porodica nastavlja da raste jer se raduju putovanjima kao i pre.“

Prema najnovijim podacima IATA-e, Qatar Airways je postao najveći međunarodni prevoznik od aprila do jula ispunjavajući svoju misiju bezbednog vraćanja ljudi svojim kućama. Ovo je omogućilo aviokompaniji da akumulira neuporedivo iskustvo u sigurnom i pouzdanom prevozu putnika i jedinstveno pozicionira aviokompaniju da efikasno obnovi svoju mrežu. Prevoznik je strogo primenio najnaprednije mere bezbednosti i higijene na svojim avionima kao i na najboljem aerodromu na Bliskom istoku, međunarodnom aerodromu Hamad.

Višestruko nagrađivana aviokompanija, Qatar Airways proglašena je za Najbolju aviokompaniju na svetu za 2019-tu godinu, od strane Skytrax-a. Takođe je proglašena za Najbolju aviokompaniju na Bliskom istoku, dobitnik je nagrada za najbolju biznis klasu na svetu i najbolje sedište u biznis klasi, kao i priznanje za svoje revolucionarno iskustvo u biznis klasi, Qsuite. Jedina je aviokompanija koja je pet puta nagrađena željenom titulom „Aviokompanija godine“, koja je prepoznata kao vrhunac izvrsnosti u avio industriji. HIA je nedavno proglašena za „Treći najbolji aerodrom na svetu“, među 550 aerodroma širom sveta, na Skytrax dodeli nagrada 2020.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.