Svakodnevni bankarski poslovi sve više se obavljaju onlajn putem, što stvara više vremena za lični kontakt i savetodavnu podršku. Nova filijala Erste Banke u Novom Sadu, na adresi Narodnih heroja broj 3, u skladu je upravo sa ovim konceptom i potrebama klijenata.

Namenjena je na prvom mestu savetodavnim uslugama, uz maksimalnu efikasnost, fleksibilnost i udobnost ambijenta, koji ne podseća na konvencionalnu filijalu. U novoj filijali primenjena su digitalna rešenja i tehnologije koje olakšavaju i ubrzavaju poslovanje, uz što manje čekanja u redu.

Fokus je stavljen na savetodavni koncept, jer klijenti imaju više prostora i vremena da u moderno opremljenim prostorijama razgovaraju sa bankarskim savetnicima o svojim finansijskim potrebama i planovima, kako bi došli do najboljih finansijskih odluka.

„Veoma sam srećan što filijalu otvaramo u Novom Sadu u godini kada sa ponosom nosi titulu Evropske prestonice kulture. Zadovoljstvo nam je što smo banka partner ovog projekta koji će u najboljem svetlu predstaviti Novi Sad i našu zemlju na kulturnoj mapi Evrope. U poslednje vreme povećana je potreba za finansijskom podrškom u vidu finansijskog opismenjavanja i savetovanja, ne samo zbog krize izazvane korona virusom već i zbog ubrzane digitalizacije. Iako mnogo toga kada je bankarstvo u pitanju možemo obaviti putem našeg mobilnog telefona, savetovanje i donošenje dobrih odluka u vezi sa novcem i dalje ostaju preduslovi za stvaranje napretka i održivosti, kako na ličnom, tako i na poslovnom planu“,rekao je Slavko Carić, predsednik Izvršnog odbora Erste Banke.

U okviru filijale nalazi se i samouslužna zona sa bankomatom, koja je na raspolaganju 24 sata dnevno i sadrži i uplatni bankomat za pravna lica. Komforan prostor filijale podseća na dnevnu sobu. Opremljen je interaktivnim ekranom sa edukativnim i zabavnim sadržajima, a mališani koji treba da sačekaju roditelje da obave svoje bankarske poslove mogu se zabaviti uz brojne igračke. U filijali dominiraju prirodni materijali, kao i oni dobijeni iz obnovljivih izvora.

„Kako bismo bili korak ispred svih, u ovoj filijali, površine nešto više od 200 kvadratnih metara, primenjena su digitalna rešenja i tehnologije koje nama olakšavaju i ubrzavaju poslovanje, a našim klijentima pružaju bolje, jednostavnije i potpuno drugačije bankarsko iskustvo. Istovremeno sa tehnološkim aspektom, ovaj novi koncept filijala usmeren je ka budućnosti bankarstva, individualnom pristupu i posvećenosti, kao i pružanju savetodavnih usluga građanima, sadašnjim i budućim klijentima banke“,izjavio je Nino Stameski, direktor Regionalnog centra Novi Sad.

Istraživanje koje je sprovela Erste Grupa na svim tržištima na kojim posluje pokazalo je da iako klijenti u sve većoj meri prelaze na digitalne kanale, i dalje žele da podršku i savetovanje dobiju u ličnom kontaktu sa svojim savetnikom. Priželjkuju da filijala bude mesto sa atraktivnim tehnološkim rešenjima i dovoljno prostora koji će obezbediti privatnost, bez čekanja u redovima i uz svestranu podršku i kvalitetne savete.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.