Vodeća bečka kompanija za preradu kafe, Julius Meinl, 21. marta obeležila je  Svetski dan poezije i organizovala, sada već tradicionalnu, akciju „Plati kafu stihom“, u kojoj ljubitelji kafe imaju priliku da umesto novca račun plate stihovima. Prikupljena sredstva, u iznosu od 1.000.812,00 dinara, donirana su Ginekološko akušerskoj klinici „Narodni front“.

Kompanija Julius Meinl već šestu godinu za redom, povodom Svetskog dana poezije, organizuje omiljenu, globalnu akciju – „Plati kafu stihom“. Ovaj dan posvećen je poeziji, emocijama, druženju i dobroj kafi, a ova jedinstvena akcija održana je istovremeno u čak 45 zemalja sveta. Prošle godine, u Srbiji je akcija dobila i humanitarni karakter, a ove godine je nastavljena u istom duhu. Julius Meinl je inspirisao ljubitelje kafe da napišu stihove i posvete ih dragim osobama čime su umesto novcem mogli da plate svoju omiljenu kafu. U isto vreme akcija je uspela da nadahne i ugostitelje 54 lokala u kojima je realizovana, da se odreknu prihoda od prodate kafe i novac doniraju u humanitarne svrhe.

Sredstva prikupljena u okviru kampanje „Plati kafu stihom“, donirana su odeljenju za anestezije i reanimacije, u vidu opreme koja je ovom odeljenju nedostajala. Ova jednokratna pomoć za cilj ima poboljšanje kvaliteta zdravstvenih usluga koje GAK „Narodni front“ pruža svojim pacijentima.

“Čast je i zadovoljstvo što je naša globalna akcija, “Plati kafu stihom”, u velikom broju prepoznata od strane naših cenjenih potrošača i ugostitelja širom Srbije i što evo već drugu godinu za redom ima i humanitarni karakter. Značaj njihove podrške najviše se ogleda u sredstvima koja su prikupljena i koja su čak duplo veća u odnosu na prošlu godinu. Napisano je više od 2.000 stihova i pretvoreno u 1.000.812,00 dinara, u čijem iznosu je kupljena neophodna oprema, koja je potom dostavljena Ginekološko akušerskoj klinici “Narodni front”, odeljenju za anestezije i reanimiranje. Donacija bi trebalo da omogući klinici bolje uslove za rad, a našim mamama i bebama bolji kvalitet usluge i nege. Želeo bih ovom prilikom da zahvalim svima koji su učestvovali u ovoj akciji i nadamo se da će sledeće godine odziv građana i ugostitelja biti još veći. Mi ćemo se i dalje truditi da podstičemo vašu inspiraciju i hrabrimo vas da podelite emocije jedni sa drugima, da ovakvim malim ali smislenim koracima činimo da svet bude lepše i bolje mesto za život i da svojim radom i motivacijom uvek pomažemo onima kojima je naša pomoć najpotrebnija.“ –  Goran Javorac, izvršni direktor kompanije Julius Meinl.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.