Kompanija dm drogerie markt ostvarila je promet od 22,5 milijardi dinara u poslovnoj 2021/22. godini, uz rast od 18,67 odsto, i time uspešno zaokružila 18 godina poslovanja u Republici Srbiji. Kao jedan od najvećih subjekata u ritejl sektoru, dm je novu poslovnu godinu započeo pokretanjem online prodavnice, čime je svoje usluge približio kupcima širom zemlje.

Punoletstvo kompanije praćeno je i rekordnim povećanjem plata u tri navrata u 2022, a broj zaposlenih dostigao je skoro 1.600. U otvaranje novih drogerija, renoviranje postojećih, proširenje distributivnog centra i otvaranje nove dm centrale uloženo je više od 1,06 milijardi dinara. Uz to, dm je uveo koncept „UVEK POVOLJNO“ i na taj način popuste zamenio dugoročno povoljnim cenama koje odražavaju stabilnost tokom sveprisutnog rasta cena na tržištu.

Tokom poslovne 2021/22. dm Srbija je donirao čak 34,74 miliona dinara zajednici, od čega je 28 miliona donirano u vidu novčane pomoći i kupovinom neophodne opreme, dok je 6,74 miliona realizovano doniranjem robe iz asortimana. U septembru 2022. obeležen je početak četvrtog ciklusa projekta „Zasadi drvo“, najveće akcije pošumljavanja u Srbiji, koju je kompanija pokrenula zajedno s medijskom kućom Adria Media Group i institucionalnim partnerima. Kao rezultat dosadašnjeg angažovanja, u prethodne tri faze ove akcije zasađeno je ukupno 350.000 stabala.

Ove godine, kompanija dm plasirala se i među „20 najpoželjnijih VRH poslodavaca u Srbiji“, u okviru najvećeg domaćeg istraživanja poslodavaca u Srbiji koje sprovodi portal Poslovi infostud.

Kako poručuju iz kompanije, vrednosno načelo „Čovek u centru poslovanja“ ostaje glavna vodilja dm-a. Ovaj princip utkan je u temelje drogerijskog lanca još od njegovog osnivanja – bilo da su u pitanju zaposleni, kupci ili partneri, kompanija dm uvek je vođena idejom da je ekonomija u službi čoveka, a ne obratno.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.