Evo šta treba da znate ukoliko ove jeseni i zime trenirate na otvorenom

0
Foto: Hiishii photo

Tokom jesenjih i zimskih meseci jedna od najvećih prepreka treniranju na otvorenom jesu upravo vremenske prilike. Često nas kiša, sneg ili vetar mogu zadržati u kući i umanjiti našu volju za vežbanjem ali ako se dobro pripremimo nema razloga za tim. Zato vam donosimo nekoliko saveta koji će vam olakšati treninge tokom hladnih dana koji dolaze, a već posle prvog ćete videti koje sve benefite ovaj tip treninga nosi sa sobom.

KVALITETNO ZAGREVANJE

Zagrevanje je sastavni deo svakog treninga i nikad ga ne treba preskakati, baš kao ni istezanje na kraju. Međutim, tokom hladnijih dana rizik da se mišić istegne je mnogo veći pa je posebno važno da se pre bilo kakve aktivnosti dobro zagrejete. To možete uraditi i u svom domu i tako podići temperaturu tela i mišića pre izlaska napolje. Na kraju ne zaboravite da se dobro istegnete.

Foto: Hiishii photo

POSEBNA OPREMA

Dobra oprema je pola posla. Iako je leti sasvim dovoljno da na sebe nabacite majicu i šorts, tokom jeseni i zime je situacija malo drugačija. To ne znači da treba da obučete perjanu jaknu, ali je jako važno da imate opremu koja ne propušta vodu i vetar, a koja vam sa druge strane omogućava da se nesmetano krećete. Najnovija adidas COLD.RDY kolekcija sadrži upravo takve komade, otporne na sve vremenske uslove. Odlikuju je vodootporni materijali, postojana i prozračna tkanina koja zadržava toplotu, ali u isto vreme dozvoljava koži da diše i ostane suva tokom treninga. COLD.RDY savršeno spaja sport, performanse i stil. Jedinstveni dizajnerski detalji inspirisani military stilom, produženi rajsferšlusi, posebni džepovi za lakši pristup pri pokretu u brzini, kao i smele kombinacije boja čine ovu kolekciju posebnom i ono što je najvažnije, omogućava fleksibilnost i lakoću pri svakom pokretu.

Foto: Hiishii photo

HIDRATACIJA

Unos vode na dnevnom nivou je od izuzetnog značaja za organizam, a tako je i kada su treninzi u pitanju. Posebno tokom hladnijih dana kada je vazduh suvlji. Vodu treba piti pre, nakon i tokom treninga i to u manjim količinama, kako biste se sve vreme hidrirali.

Foto: Hiishii photo

APLIKACIJE KAO POMOĆ PRI TRENIRANJU

U svetu je poslednjih meseci došlo do porasta različitih aplikacija za trening. Samo adidas aplikacija porasla je za 125 odsto u odnosu na prošlu godinu. To pokazuje da se ljudi sve češće odlučuju za vežbanje u prirodi uz pomoć online fitnes stručnjaka. Razlog tome je pre svega novonastala situacija izazvana pandemijom, ali između ostalog i činjenica da na taj način sami mogu da se organizuju bez vremenskih ili prostornih ograničenja. Zato nemojte raditi vežbe napamet, neka vam svaki trening bude dobro organizovan. Samo je potrebno da na telefonu skinete aplikaciju koja vam najviše odgovara i spremni ste.

Foto: Hiishii photo

VEŽBANJE NA SVEŽEM VAZDUHU DOPRINOSI CELOKUPNOM ZDRAVLJU

Kada pomislite da vam je teško da se izvučete iz topline svog doma zato što je napolju kišovito ili hladno setite se da fizička aktivnost na otvorenom posebno doprinosi jačanju srca i respiratornog sistema. Tokom hladnijih dana vazduh je gušći, a samim tim sadrži i više kiseonika što je izuzetno važno za zdravlje. Pored toga, vežbanje na otvorenom ubrzava metabolizam, osnažuje i revitalizuje čitav organizam, a uz to utiče i na raspoloženje.

POSTAVI KOMENTAR

Unesite komentar
Unesite ime