Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na petom, jubilarnom, festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 183 projekta, što je rast od 38,64% u odnosu na prošlu godinu.

Kampanja „Mame, dobro došle na svet“, koju je osmislila i realizovala agencija Leo Burnett za klijenta Vip Mobile, proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix. Ova kampanja osvojila je nagrade i u kategorijama Pojedinačni radovi – TV i Brand awarness integrisana kampanja. Agencija Leo Burnett osvojila je nagradu i u kategoriji Interne komunikacije za kampanju “Nesebična knjiga” za klijenta Vip Mobile.

Agencija McCann Beograd, sa 13 finalista i četiri dobitnika, proglašena je Agencijom godine. Ova agencija osvojila je nagrade i u kategorijama Pojedinačni radovi – Print i Cross media integrisana kampanja za projekat “Ne odričem se”, u kategoriji Mobile za kampanju fARytale Journey za klijenta The Coca-Cola Company i Digitalna integrisana kampanja za #StayClean i Exit Fondaciju.

Sa pet dobitnika i devet finalista, Vip Mobile proglašen je treću godinu za redom Oglašivačem godine.

Agencija Ovation BBDO osvojila je dve nagrade za kampanju “Lavovske priče” za klijenta Carlsberg Srbija, u kategorijama Pojedinačni radovi – Video i Content marketing, kao i nagradu za kampanju “Visa Srbija Contactless ft Beer Fest”.

Agencija New Moment New Ideas Company nagrađena je u kategorijama Pojedinačni radovi – Radio za kampanju “My Voice Is Me – Soldier“ i u kategoriji Influencer marketing za kampanju “Call of beauty”.

Agencija SIVO osvojila je dve nagrade u kategorijama Social media za kampanju Snickers Blam Challenge i u kategoriji Outdoor za kampanju “Ko je rek’o da je IKEA daleko”.

Fullhouse Ogilvy krunisan je sa dva priznanja i to u kategorijama Media i EXECUTION – Dizajn za projekat Intarifa, a za klijenta Vip Mobile.

Beogradska filharmonija nagrađena je u kategoriji Odnosi s javnošću za kampanju Filharmonijski koncerti za bebe, dok je Hemofarm Fondacija osvojila priznanje u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja za “I ja sam donor. Jer navijam za Srbiju.”

M2Communications nagrađen je u kategoriji Event za Coca-Cola HBC Kick-Off & Annual Party 2019. Saatchi & Saatchi Belgrade dobio je nagradu za Direktni marketing za kampanju #čekiraj, klijent AVON, dok je produkcijska kuća Tuna Fish Studio ponela KAKTUS nagradu za kampanju mts BOX, a u kategoriji EXECUTION Produkcija.

Nagrada za najbolju Profitnu integrisanu kampanju pripala je agenciji Communis DDB za projekat Air Srbija – Svaki put po tvojoj meri. Projekat “Potraga za Munchonautom” agencije Popular Communications osvojila je priznanje u kategoriji Inovativna integrisana kampanja, dok je dobitnik u kategoriji Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište “Nikšićko IPA kampanja” koju je realizovala agencija LUNA\TBWA Beograd za klijenta Apatinsku pivaru. Najbolja Adaptirana međunarodna kampanja je Tuborg Open koju je realizovala agencija Executive Group.

„Veliko interesovanje agencija i kompanija da se uključe i prijave svoje najbolje projekte iz prethodnog perioda, samo je još jedan dokaz kredibiliteta i ugleda festivala KAKTUS. Znatno veći broj prijava u odnosu na sve prethodne godine, dokaz je i da kao tržište i struka rastemo i razvijamo se. Veoma mi je drago što su agencije i kompanije prepoznale kvalitet festivala i ukazale nam poverenje. Još jednom čestitamo svim dobitnicima i finalistima“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučio je stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radio je u sastavu: Aleksandra Radujko, Managing Director, New Media Team; Dejan Krivokapić, Art Director, Kreativa New Formula an element of Alkemy; Iva Đurković, Managing Director, LUNA\TBWA i OMD Media; Ivan Pavlović, Co-Founder & CEO, Spring Onion Studio; Ivana Zeković, Creative Director, Saatchi & Saatchi Belgrade; Katarina Pribićević, Strategic Planning Director, McCann Beograd; Maja Jovanović, Account Manager, Degordian; Miloš Skokić, Managing Partner, Žiška; Nevena Milanović, Digital Account Director, Fullhouse Ogilvy; Slobodan Jovanović, Founder & Creative Director, Coba & Associates; Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO i Voljena Daničić, Head of Creative, Direct Media United Solutions.

Regionalni žiri ove godine činio je: Dajan Javorac, Founder & Creative Director, MANIA Advertising Agency (BiH); Darko Buldioski, Founder, New Media (MK); Igor Mladinović, Chief Creative Director, Imago Ogilvy (HR); Gregor Firbas, Head of Digital, Futura DDB (SLO); Katja Mlakar, Creative Director, AVI – Agencija vrhunskih idej (SLO); Kristijan Andoljšek, Senior Art Director, Innovatif (SLO); Luka Bajs, Creative Director, Grey Ljubljana (SLO); Luka Pervan, Creative Director, Señor (HR); Manuela Šola, General Manager, Komunikacijski laboratorij (HR); Sašo Dimitrievski, Partner, Member of Executive Board, Pristop Group (SLO); Sašo Petek, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Sean Poropat, Partner & Creative Director, Studio Sonda (HR) i Tomislav Bader, Partner, Švicarska (HR).

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.