Crvenom krstu sedam tona hrane od Lidla

    0

    Kompanija Lidl Srbija je donirala 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije za pomoć socijalno-ugroženim grupama, a donacijom je obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca. Kroz mrežu lokalnih organizacija Crvenog krsta, Lidl je hranu podelio u 8 lokalnih zajednica – Beogradu, Vršcu, Kovinu, Paraćinu, Nišu, Gadžinom Hanu, Leskovcu i Bujanovcu.

    Ova donacija deo je strategije društveno odgovornog poslovanja Lidla Srbija pod parolom „Na putu prema sutra“ u kome je kompanija do sada već na različite načine doprinela unapređenju uslova života u opštinama u kojima je otvorila svoje prodavnice.   

    „Godinu dana poslovanja obeležilo je mnogo susreta sa potrošačima širom Srbije, pa smo želeli da se povodom prvog rođendana zahvalimo i ugroženima, čineći ih, na taj način, delom naše zajednice.  Ujedno smo ovom donacijom želeli da damo pozitivan primer i podstaknemo što veći broj ljudi na solidarnost“, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija Martina Petrović.

    Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije, Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla Srbija

    Imajući u vidu stanje ugroženih grupa u ovim sredinama, Crveni krst je donaciju najvećim delom usmerio na ustanove koje unapređuju kvalitet života osoba sa smetnjama u razvoju i korisnike programa narodnih kuhinja.

     „Zahvaljujemo Lidlu na ovoj veoma značajnoj donaciji. Donacija od 7 tona hrane kojom je obuhvaćeno oko 7.000 posebno ranjivih građana izuzetno doprinosi ostvarenju humanitarne misije Crvenog krsta Srbije – olakšati život najranjivijima među nama – porodicama koje često nemaju dovoljno ni za ishranu. Uvereni smo u nastavak uspešne saradnje sa Lidlom Srbija, kao i da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije“, istakao je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije, tokom prijema donacije.

    Lidl Srbija nastavlja saradnju sa Crvenim krstom Srbije, gde će u narednim mesecima u svojim prodavnicama ljude dobre volje informisati na koji način mogu da se uključe i budu deo njihovih humanitarnih akcija.