Plakala je prvo na pesmu, pa na taj kratki dokumentarac Pitera Džeksona o tome kako je singl napravljen (otrgnut?), a koji sasvim lepo objašnjava da nije famozni AI izmislio glas Džona Lenona – što se, by the way, sve češće dešava, i tek će – već je posredi samo, eh samo, napredak tehnologije. Onda sam joj poslao i spot, sa dugačkim, najdužim fejd-autom, tokom kojeg se gase slova, jedno po jedno, pa je plakala i uz njega.

A ona baš i ne voli Bitlse.

Meni je bilo unekoliko teže, ne samo zato što baš i volim Bitlse, nego i jer sam bio na poslu; videla je ova redakcija stvarno sve i svašta, o tome bi se mogao napraviti jedan dobar dokumentarac, ako ne i stendap veče, ali odraslog čoveka koji jeca pred monitorom dok se na njemu vrti klip na YouTube-u, e to bi bilo nešto potpuno novo čak i za Nedeljnik i sve pridružene projekte.

CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 8. NOVEMBRA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS

Povodom Crnog petka, Nedeljnik je pripremio specijalnu ponudu. Veliki popust na pretplatu za štampano i digitalno izdanje.

Čitaj svoj omiljeni magazin svake srede uveče gde god da se nalaziš.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.