Kompanija Agilcon, najveći regionalni partner Salesforce-a, širi svoje poslovanje na Srbiju i region. Otvaranjem kancelarije u Beogradu, kompanija ulazi u novu fazu poslovanja i najavljuje velike planove za budućnost. Tim povodom smo razgovarali sa Katarinom Vladić, direktorkom kompanije Agilcon u Srbiji.

Nakon dvanaestoogodišnjeg uspešnog poslovanja u regionu, šta je presudilo da Agilcon dođe u Srbiju? 

Da bi zadržale svoje pozicije ili napredovale na tržištu, ozbiljne kompanije, nezavisno od veličine, uviđaju potrebu za promenom poslovnog modela. Radi efikasnijeg poslovanja, optimizacije troškova i boljeg pristupa klijentima, menadžmenti traže rešenja tamo gde je to realno – u digitalnoj transformaciji. Dok mi razgovaramo, najmanje 200 kompanija u regionu traži rešenja iz ove oblasti. Sigurna sam da će termini kao što su Salesforce i Gecko, ako već i nisu, ubrzo postati nešto što kompanije prvenstveno razumeju, a nadam se i svakodnevno koriste. 

Prisustvom u regionu duže od decenije, Agilcon potvrđuje poziciju neprikosnovenog lidera na polju Salesforce rešenja. A Salesforce je danas svetska broj jedan CRM platforma, koju aktivno koriste najveće međunarodne kompanije kako bi unapredile poslovne procese i odnose sa klijentima. Agilcon, je, dakle, prisutan već dugi niz godina u Srbiji, i to kroz rešenja koja primenjuju naši klijenti iz Slovenije i Hrvatske, a koji imaju predstavništva ili povezane kompanije u našoj zemlji, kao i kompanije poput Tehnomanije i Milšpeda. Na osnovu pažljivog osluškivanja potreba naših klijenata, Agilcon je, u okviru Salesforce platforme, osmislio aplikaciju za digitalizaciju HR procesa – Gecko, koju su implementirali i uspešno koriste: A1, Triglav osiguranje i MTU Maintenance Serbia. Nakon više od 150 uspešno realizovanih projekata u Sloveniji i Hrvatskoj, i uspešnom saradnjom sa kompanijama poput Gorenja, Infobipa, Petrola, Triglava i Plive, otvaranjem kancelarije u Beogradu stičemo aktivnu poziciju da budemo dostupniji još većem  broju uspešnih kompanija, ne samo u Srbiji, već i regionalno, kroz planirane predstojeće aktivnosti na tržištima Crne Gore, Severne Makedonije i šire.

Kakve će novine i benefite starim, ali i novim klijentima, doneti otvaranje kancelarije u Beogradu?

Prisustvom u Beogradu, Agilcon i starim i novim klijentima pruža neposredniji odnos, bržu komunikaciju, pristup vrhunskim stručnjacima iz oblasti IT-ja i poslovnih procesa, što će im pomoći u efikasnijoj primeni i usvajanju novih poslovnih modela. 

Naša ekspertiza su dva područja koja su kompanijama izuzetno važna i to: upravljanje kupcima i upravljanje zaposlenima. U oba područja klijentima pomažemo u implementaciji i integraciji često vrlo kompleksnih procesa i sistema. Agilcon-ova poslovna rešenja imaju za cilj da podstaknu transformaciju poslovanja u svrhu povećanja produktivnosti. To se postiže kroz optimizaciju i digitalizaciju procesa, uvođenje najboljih praksi iz bogatog iskustva i primenu svetski priznatih rešenja koja se temelje na cloud tehnologiji. Istovremeno, mnoge kompanije tek ulaze u digitalizaciju poslovnih procesa i mi smo relevantan partner koji im zasigurno – a dokaz tome je naš track record – može unaprediti poslovanje. Proces digitalne transformacije u regionu je aktuelan i trajaće još izvestan vremenski period, a alati, ekspertiza, način rada i pristup klijentima koje Agilcon primenjuje su, uverena sam, kvalitetan i održiv odgovor na zahteve tržišta. 


Kakve prilike dolazak Agilcona u Beograd donosi našem tržištu?

Agilcon, kao najveći regionalni partner, unutar Salesforce partnerske zajednice ima najviši status. Iskustvo naših stručnjaka, kao i broj sertifikata garantuju visok kvalitet izvođenja projekata. Osim tehničkih znanja koja prenosimo klijentima, naši stručnjaci pružaju konsultantske usluge iz oblasti poslovnih procesa koje nadilaze samu tehnologiju. Naš fokus u svim projektima na kojima radimo je na poslovnim ciljevima naših klijenata, u skladu sa kojim im nudimo rešenja i savete kako da postanu produktivniji i uspešniji. Mi smo, stoga, kompanijama pouzdan poslovni partner jer donosimo znanje iz obe oblasti, tj. najbolje poslovne prakse iz područja prodaje i marketinga, kao i vrhunska tehnološka rešenja Salesforce-a. Prema Gartneru, Salesforce je već godinama vodeće rešenje za CRM i marketinšku automatizaciju u svetu. Osim rešenja poput CRM-a, marketinške automatizacije i sličnih tehnologija, Agilcon će regionalnom tržištu doneti i niz inovativnih proizvoda. Kompanije će se upoznati sa naprednim tehnologijama poput marketinškog rešenja Interaction Studio, e-commerce rešenja, napredne analitike kao i drugim rešenjima. Na taj način naši zaposleni imaju priliku za kontinuirano učenje, rast i napredovanje. U novootvorenoj beogradskoj kancelariji, u skoroj budućnosti planiramo otvaranje novih radnih mesta na kojima vidimo brojne kvalitetne saradnike, sa fokusom na IT stručnjake. 


Kakvi su budući planovi kompanije, nakon otvaranja beogradske kancelarije?

Trenutno u Agilcon-u radi preko 70 vrhunskih stručnjaka. Naš primarni cilj jeste da kompanija raste i razvija se, na način da okuplja najstručniji kadar. Članovi naših timova rade na regionalnim i međunarodnim projektima koji predstavljaju tehnološki vrhunac u vidu rešenja koje koristimo i kompleksnosti samih projekta, što Agilcon čini izrazito primamljivim mestom za rad i profesionalni razvoj. Što se tržišnih ambicija tiče, Agilcon namerava da kroz vrhunsku uslugu, kreiranu da zadovolji najkompleksnije potrebe klijenata, drži vodeću poziciju na području CRM i HRM rešenja. Naš plan za početak je veoma ambiciozan. Cilj nam je da, u kratkom roku, više od 100 kompanija u regionu koristi Salesforce rešenja i na taj način podigne svoju konkurentnost na regionalnom i svetskom tržištu.

Šta je ono što čini Agilcon i izdvaja ga kao odgovarajućeg partnera za rešenja u okviru CRM i HRM usluga?

Agilcon se vrlo rano u svom poslovanju odlučio za Salesforce kao rešenje i platformu na kojoj će pružati usluge svojim klijentima. Mi smo u potpunosti fokusirani na Salesforce i po tome smo jedinstveni; bavimo se isključivo i specijalizovano ovom tehnologijom, i to nam je omogućilo izgradnju istinske kompetencije. Salesforce je naš izbor zbog intuitivnog interfejsa, jednostavnosti za korisnika, tehnologije koja se jednostavno integriše sa drugim sistemima poput ERP-a, mailing sistema i različitih kolaboracijskih alata, čime se postiže visok nivo automatizacije i integracije različitih poslovnih procesa. 

U prethodnih 12 godina, u preko 150 projekata širom regiona, imali smo priliku da zajedno sa našim klijentima, radimo na različitim Salesforce rešenjima poput Sales Cloud-a, Marketing Cloud-a, Gecko-a i drugih. Ukoliko su se kompanije odlučivale za Sales Cloud, zapravo su imale potrebu da zaključe veći broj prodajnih prilika, povećaju produktivnost i na taj način donesu kvalitetne zaključke o potencijalnom klijentu. Dodatno, klijentima s kojima smo radili na implementaciji Service Cloud-a omogućili smo personalizovani razgovor sa svakim korisnikom, poboljšanje procesa podrške klijentima, kao i brži pristup svim relevantnim informacijama o korisniku i njegovim potrebama. Marketing Cloud omogućava kompanijama pravi omni-channel marketing, koji je u potpunosti fokusiran na korisničko iskustvo, a čiji je ključ osiguranje kvalitetne digitalne interakcije kompanije sa korisnikom, koja će, pak, pozitivno uticati i na celokupno iskustvo i stav korisnika prema kompaniji. I konačno, Gecko HRM je aplikacija za upravljanje procesima na području ljudskih resursa koju je Agilcon samostalno razvio za potrebe praćenja i boljeg organizovanja HR sistema. Zahvaljujući tome što je razvijena na Salesforce platformi nema potrebe za instalacijom softvera i investicijom u hardver, te se uvek koristi najnovija varijanta aplikacije, čime se uklanja potreba za skupim i vremenski zahtevnim nadogradnjama. Lako je poveziv sa spoljnim sistemima kao što su ERP, sistemi za obračun plata, e-mail i slično. Gecko HRM je fleksibilna i modularna aplikacija i klijenti biraju module koje žele da koriste i nadograđuju aplikaciju prema svojim potrebama. 
Sve ove reference koje sam navela, meni, kao direktorki Agilcon-a za Srbiju, čine čast, zadovoljstvo i, prirodno, predstavljaju ozbiljnu obavezu. Radujem se budućim profesionalnim izazovima, stvaranju najozbiljnijeg regionalnog IT tima, i saradnji sa kompanijama širom regiona. Cilj mi je da ime Agilcon i nadalje bude sinonim za kvalitet, a Salesforce-ov slogan We bring companies and customers together, nastavi najbolje da odslikava vrednosti kojima se vodimo i ciljeve kojima stremimo.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.