ZDRAVLJE I BEZBEDNOSTI ZAPOSLENIH SU APSOLUTNI PRIORITETI

U svom poslovanju, kompanija Heineken Srbija jasno ističe kao vodeći princip zdravlje i bezbednost svojih zaposlenih i partnera sa kojima sarađuje. Ovo se ne odnosi samo na prioritet da ljudi treba da budu bezbedni i na sigurnom u svakom trenutku, već i da svako od njih radi sve što može kako lično, tako i profesionalno, uz primenu svih mera opreza, kako bi zaštitili i sami sebe ali i sve one sa kojima rade.

Usled izbijanja pandemije korona virusa, kompanija je bila u situaciji da prilagođava svoje poslovne planove i procese na efikasan i održiv način, pripremajući se za najgori scenario, a nadajući se najboljem. Stoga se sa primenom svih preventivnih mera zapocelo i pre nego što je u Srbiji registrovan prvi slučaj a kompanija se obavezala da neće vršiti strukturna otpuštanja kao posledicu pandemije virusa COVID-19 do kraja 2020. godine. U skladu sa obimom posla, najveći broj zaposlenih u kompaniji počeo je da radi od kuće, uz optimizaciju poslovanja u pivarama u Zaječaru i Novom Sadu, reorganizaciju radnih sati i obavezno poštovanje strogih higijenskih mera i održavanja distance, uz redovnu i pravovremenu isplatu svih zaposlenih. Svima je savetovano da ukoliko osete makar i najblaže simptome virusa ostanu kod kuće a kompanija će im isplatiti punu platu tokom bolovanja. Dodatno je odmah uspostavljen i jasan i strog proces provere posetilaca i izvođača radova, uz strogo pridrzavanje svih mera opreza i predostroznosti

Timskim radom i solidarnošću svih zaposlenih ostvaren je zajednički cilj, a to je da svi ostanu zdravi i brinu jedni o drugima.

DRUŠTVENA ODGOVORNOST I PARTNERSTVO NA DELU – pomoć drustvenoj zajednici i saradnicima tokom pandemije

U ovim izazovnim vremenima solidarnost i zajednički trud su od suštinskog značaja za borbu protiv širenja virusa COVID-19. Sa jedne strane, ostati odgovoran i lojalan poslodavac koji brine o zaposlenima, i, zahvaljujući trudu svih zaposlenih, uzorno se ponašati u skladu sa svim preporukama, a sa druge strane, korak dalje predstavlja i podrška kontinuitetu poslovanja klijenata i dobavljača kompanije, kao i donacija od 12miliona dinara za nabavku respiratora za bolnice i pomoć najugroženijim pacijentima.

Na globalnom nivou, kompanija HEINEKEN je donirala 15 miliona evra za podršku Međunarodnoj federaciji Crvenog krsta, a, pored novčane pomoći, upucene su i donacije vode i bezalkoholnih pića, sredstva za dezinfekciju ruku i međunarodni prilozi medicinskim ustanovama koje su bile najviše angažovane.

Kroz svoj brend Zaječarsko, a u cilju da motiviše i ohrabri, kompanija Heineken Srbija održavala je redovnu komunikaciju sa svojim potrosacima, prenoseći poruke optimizma i odgovornosti i isticuci da svi treba da smo uključeni i ohrabrimo sve da budemo jaki i brinemo jedni o drugima najbolje što možemo. Uz cinjenicu da nije važno koje pivo pijemo, sve dok smo svi bezbedni, ova kampanju širi optimizam i šalje snažnu poruku – da je samo pitanje vremena kada ćemo se opet okupiti za stolom i uživati u našem omiljenom pivu sa onima koje volimo.

PRILAGOĐAVANJE „NOVOJ NORMALNOSTI“

Sada, kada se vidi svetlo na kraju tunela, kompanijski prioriteti i principi ostaju nepromenjeni: bezbednost svih ljudi, zaposlenih, porodica, partnera, klijenata i potrošača, kao i kontinuitet i unapređenje poslovanja u ovom novom okruženju ostaju ispred svega.

„Nova normalnost“ donosi nove izazove, a ključ je u pronalaženje obazrivog balansa – vraćanje u redovne poslovne tokove na ispravan način kojim se osigurava bezbednost zaposlenih, a koji je u skladu sa propisanim merama zaštite javnog zdravlja, doprinoseći kontinutiranom i nesmetanom poslovanju tržišta i privrede uopšte.

Kompanija HEINEKEN Srbija se saoseća sa svima koji su pogođeni korona virusom, i u ovim izazovnim vremenima za sve, dodatno želi da poruči i istakne da je neophodno da ostanemo solidarni, nastavljamo da pružamo podršku i budemo optimistični.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.