Kompanija Yettel spremna je za lansiranje 5G mreže u Srbiji i želimo da učestvujemo u aukciji kada se za to stvore uslovi koje kreiraju Vlada Srbije i RATEL kao regulator, izjavio je generalni direktor Yettela Srbija Majk Mišel.

Mišel je istakao da više od 35 odsto mobilnog internet saobraćaja u Srbiji prolazi kroz Yettel mrežu i da je cilj kompanije da razvija i unapređuje svoju mrežu kako bi osigurala da i dalje bude stabilna, sigurna i brza.

„Naša agenda za 2025. godinu je jasna: nastavićemo da digitalizujemo način na koji korisnici razgovaraju sa nama i nestrpljivo očekujemo predstojeću 5G aukciju.“

Ocenio je i da je Srbija na pravom putu kada je u pitanju digitalizacija i da su korisnici podjednako napredni kao i u drugim razvijenim zemljama.

„Danas, naša Yettel aplikacija ima više od 1,5 miliona mesečnih korisnika i više od 300.000 aktivnih korisnika dnevno. Oni preko aplikacije mogu da plaćaju račune, parking, kupuju roming i obavljaju kupovinu. I dalje možemo još mnogo toga da uradimo“, rekao je Mišel.

On je naglasio i da je promena vlasničke strukture, nakon što je kompanija „e&“ iz Abu Dabija postala većinski vlasnik Yettela i u Srbiji, pozitivno uticala na poslovanje.

„Želimo da ostanemo, rastemo i razvijamo se u Srbiji zajedno sa našim novim partnerima i radujemo se svemu što nam predstoji“, naglasio je direktor Yettela.

Naveo je da za korisnike Yettela to znači veći izbor, bolje proizvode, nove digitalne usluge i rešenja iz oblasti veštačke inteligencije.

„Donosi novi nivo investicija i nova znanja. To je važno ne samo za nas već i za ceo region u kom poslujemo. Yettel više nije samo telekomunikaciona, nego kompanija za digitalne tehnologije i ovo partnerstvo nam pruža snažnu platformu za dalji regionalni razvoj“, ocenio je Mišel.

On smatra da će kompanija sa tako jakim partnerom imati više prilika da proširi svoje poslovanje i da održi svoje prisustvo u regionu Centralne i Istočne Evrope.

Generalni direktor Yettela zadovoljan je poslovnim rezultatima u prošloj godini, uprkos svim izazovima.

“ Yettel je lider po prihodima na tržištu mobilnih usluga u Srbiji, sa približno 37 odsto učešća. Već šest godina zaredom imamo najbolju mrežu i stabilnu poziciju na tržištu fiksnog interneta i distribucije medijskog sadržaja. Naš udeo u tržištu SIMa raste i imamo oko 130.000 korisnika naših TV i fiksnih usluga“, istakao je Mišel.

Podsetio je i da je Yettel banka deo ekosistema.

„Naša banka je potpuno digitalna i u ovu sinergiju ćemo tek da ulažemo“, rekao je Mišel.

Podsetio je i da je Yettel prošao kroz nekoliko faza pre nego što je postao kompanija koja može da kapitalizuje snagu upotrebe podataka i veštačke inteligencije.

„Već sad imamo nekoliko uspešnih oblasti primene, kroz uspešnu centralizaciju podataka i kvaliteta. Čak smo ovome prilagodili i strukturu naše organizacije“, rekao je on.

Mišel je kazao i da Yettel kao telekomunikaciona kompanija ima veliku odgovornost da obezbedi pouzdanu i sigurnu povezanost i da, pritom, pomogne u zaštiti životne sredine. Program reciklaže, koji je Yettel pokrenuo 2021. godine, veoma je uspešan.

„Blizu smo cilja da do 2025. godine recikliramo milion uređaja. Do sada smo kroz digitalnu uslugu ’Eko bonus’ pomogli da se reciklira više od 1.000 tona plastike i 480 tona hartije u ime korisnika. Imamo prvu 100 odsto zelenu mrežu koja koristi električnu energiju iz obnovljivih izvora. Prvi smo telekomunikacioni operator u Srbiji koji je uveo potpisivanje ugovora bez papira“, kazao je Mišel.

On je istakao da je to samo početak.

„Želimo još više da smanjimo naš uticaj na životnu sredinu, da unapredimo iskustvo korisnika i budemo im pravi partner u njihovom digitalnom životu. Da olakšamo, uštedimo vreme i poboljšamo kvalitet života kroz moderne tehnologije. I imamo jasnu viziju kako to da uradimo“, zaključio je generalni direktor Yettela Srbija.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.