Prema istraživanju kompanije “Counterpoint Research” pod imenom “Monthly Market Pulse Service”, uprkos blagom padu koji je doživelo kinesko tržište pametnih telefona u prvom kvartalu 2022. godine – kompanija vivo zauzela je vodeće mesto sa udelom od većim od 20%[1].

Ovo visoko rangiranje u prvom kvartalu rezultat je pozitivne reakcije tržišta na nedavno predstavljene modele u okviru serija S i Y.

Sa fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge, kompanija vivo uspeva da održi i premaši izuzetan tempo koji je uspostavila.

Prethodno istraživanje kompanije Counterpoint Research pokazalo je da je vivo bio na samom vrhu tržišta pametnih telefona u Kini i za 2021. godinu[2]  sa udelom na tržištu od 22%.

Kompanija vivo trenutno je u fazi globalne ekspanzije i svoju mrežu poslovanja i prodaje proširila je na više od 60 zemalja i regiona u kojima je postala osvojila simpatije i postala favorit više od 400 miliona korisnika širom sveta.


[1] Izvor: China Q1 2022 Smartphone Sales Drop 14% YoY to Test 2020 Levels (counterpointresearch.com)

[2] Izvor: Apple Reaches its Highest Ever Market Share in China

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.