Večiti Tviter derbi Voždovca i Javora: Najzabavniji deo Linglong Superlige Srbije odvija se na društvenim mrežama i to nije tako loše

0
Foto: FK Voždovac

Dok se širom Evrope u subotnje popodne, pred punim tribinama igra veliki broj zanimljivih fudbalskih utakmica, najzabavniji deo Linglong Superlige Srbije odigrava se na Tviteru.

Prva je bila Roma, a za njom je krenuo i Bajer Leverkuzen. U moru šturih objava fudbalskih klubova na društvenim mrežama, sa podacima koje su oni koji ih prate verovatno već pronašli i sami, uz isključivo faktografsko izveštavanje sa utakmica, pojavili su se nalozi na društvenim mrežama koji svojom duhovitošću privlače posebnu pažnju.

Trebalo je da prođe mnogo vremena pre dok i neki fudbalski klubovi iz Srbije nisu na taj način počeli da koriste društvene mreže. Ne mislimo tu na večite derbije u oštrim saopštenjima, već u Tviter večiti derbi između Tviter naloga Javor Matisa i Voždovca.

Stvar se zahuktala pre odigravanja meča upravo između spomenuta dva kluba, a duhovito “peckanje” pretvorilo se u zanimljiv prijateljski odnos čuvenih “admina”.

Tok utakmice jednako je zanimljivo propraćen.

Njihove zanimljive objave nisu iščezle po završetku međusobnog duela, naprotiv. Ljudi koji uređuju Tviter naloge Javora i Voždovca počeli su da nameću određene marketinške standarde ostalim klubovima, pa su čak najavljeni i određeni “transferi” koji nisu realizovani.

Izgleda da večiti rivali nemaju toliko jak uticaj na onlajn terenima.

Ipak, to nije sprečilo ljude iz Voždovca i Javora da prokomentarišu evropske utakmice Zvezde i Partizana, uz brojne duhovite opaske.

Pa kada već nema punih tribina uprkos dobrim evropskim rezultatima, kada trava već nije najzelenija, a ni fudbal najbrži, neka je bar u jednom segmentu srpska Superliga na tragu evropskih klubova.

Možda je nekom izgledalo da će po završetku Tviter derbija euforija opasti i da će neka tako “beznačajna” stvar brzo biti zaboravljena, ali pozitivna energija koju FK Voždovac i FK Javor stvaraju svojim objavama i broj ljudi koje povezuju makar na društvenim mrežama (ljudi zbog njih dolaze i na stadion), obrnuto je proporcionalna poztivnim efektima koje stvara loš odnos između klubova i stalno upiranje prstom.