Kompanija Huawei je u prvoj polovini 2022. godine ostvarila prihod u iznosu od 43,5 milijardi evra (301.6 milijardi CNY), a neto profitna marža dostigla je porast od pet odsto, pokazuju polugodišnji poslovni rezultati koje je kompanija objavila. Uprkos tome što je u segmentu uređaja ostvaren blagi rast od 14,6 milijardi evra (101,3 milijarde CNY), finansijski učinak od početka godine u skladu je sa prognozama. Tome je doprineo uspeh poslovanja sa provajderima u iznosu od 20,6 milijardi evra (142,7 milijardi CNY) i sa preduzećima 7,9 milijardi evra (54,7 milijardi CNY).

Prema rečima aktuelnog predsedavajućeg kompanije Huawei, Ken Hua, iako je poslovanje u segmentu prodaje uređaja u prvoj polovini ove godine bilo usporeno, u oblasti IKT infrastrukture ostvaren je stabilan rast.

„Prva polovina ove godine pokazala se kao najizazovnija u oblasti prodaje uređaja, a naš plan za predstojeći period je da daljim unapređivanjem hardvera i softvera ponudimo nove „pametne“ telefone i niz drugih vrhunskih proizvoda. Ipak, u 2022. ostvarili smo i fantastične rezultate u različitim oblastima, u zemljama i regionima poput Kine, Azije i Pacifika, Zapadne i Severoistočne Evrope, Latinske Amerike, Bliskog istoka, Afrike i Evroazije“, izjavio je Hu.

Rekord u prodaji automobila Kompanija Huawei je isporučila više od 10.000 AITO M5 jedinica u roku od samo 87 dana od kada je taj automobil izašao na tržište. Reč je o industrijskom rekordu za novi brend automobila.

Ekosistem HarmonyOS kompanije Huawei raste svakim novim danom, primenjuje se na više od 300 miliona uređaja, dok je HarmonyOS Connect privukao više od 2.000 partnera u ekosistemu. Kad je reč o 5G mreži, sarađujući sa operaterima i partnerima Huawei je potpisao više od pet hiljada komercijalnih ugovora za industrijske aplikacije koje će se koristiti u lukama, rudarstvu, proizvodnji nafte i gasa, dok je kućna upotreba ove mreže široko prihvaćena.

Prepoznat od strane korisnika u brojnim sektorima kao što su vlada, finansije, proizvodnja i Internet, Huawei Cloud zadržao je brz rast u prvoj polovini ove godine. Opslužuje više od 220 finansijskih klijenata, 600 naloga e-uprave, 30 vodećih proizvođača automobila i 120 operatera. U sektoru Interneta je lider, a aktivno se koristi i u istraživanjima u oblasti energetike i lekova.

Od druge polovine 2021. godine kompanija Huawei započela je osnivanje „integrisanih timova“ fokusiranih na industrije od strateškog značaja, a koje blisko sarađuju sa partnerima kako bi se stvorila veća vrednost za kupce. Samo u prvoj polovini ove godine, integrisani timski posao, uključujući digitalni finansijski tim, za digitalizaciju električne energije, pametne puteve i rudnike, rastao je brže od ukupnog poslovanja ove kompanije.

Kompanija Huawei kontinuirano podržava „zelenu“ agendu, pa je tako predložila rešenja „zelene“ lokacije, mreže i operacije, čime se pomaže operaterima da poboljšaju energetsku efikasnost u svim oblastima.

„Do kraja juna 2022. godine, naša rešenja za digitalnu energiju pomogla su korisnicima da generišu 588,5 milijardi kilovat-sati zelene energije i uštede 17 milijardi kilovat-sati električne energije. Ovi napori su nadoknadili 290 miliona tona emisije ugljen-dioksida, što je jednako sadnji 390 miliona stabala. Takođe, naša kompanija pruža rešenja koja pomažu operaterima da optimizuju izgradnju, rad i održavanje zelenih i niskougljeničnih mreža u svim scenarijima“, rekao je Hu.

Fokus kompanije Huawei će u narednom periodu biti na trendovima u digitalizaciji, razvoju inovativnih proizvoda u pet glavnih korisničkih oblasti: „pametna“ kancelarija i kuća, fitnes i zdravlje, putovanje i zabava, kao i na „zelenom“ poslovanju kako bi se nastavilo sa kreiranjem vrednosti za korisnike i partnere i obezbedilo dodatno unapređenje kvaliteta.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.