UNIQA, ime pod kojim posluje jedna od najvećih osuguravajućih grupacija u Evropi, obeležava 20 godina od uvođenja svog brenda. U Srbiji, ova kompanija u drugoj deceniji poslovanja beleži značajna postignuća. Od samog početka u vrhu tržišta, UNIQA je danas tri puta veća od onog od čega je počela, a ukupan iznos ulaganja u Srbiju prelazi 13,4 milijarde dinara.

“Prepoznati kao moderna kompanija koja ide u korak sa najnovijim trendovima, postavljamo standarde u inovacijama i usluzi prema klijentima. U prilog našoj pouzdanosti i beskompromisnom stavu – da uvek održimo reč – najbolje govori činjenica da smo od osnivanja do danas na ime odštetnih zahteva isplatili preko 20 milijardi dinara. Zahvaljujući dobroj strategiji, u proteklim godinama beležimo konstantan rast u segmentima koji obezbeđuju stabilnost – kako za klijente, tako i za poslovne partnere. Rezultat toga je i ukupna dobit koju smo ostvarili u prethodnoj godini i koja iznosi 308,2 miliona dinara, od čega je 126 miliona ostvareno u životnom osiguranju.”, istakla je Gordana Bukumirić, predsednica Izvršnog odbora UNIQA osiguranja.

Prateći potrebe i želje klijenata koje su glavni putokaz, od početka poslovanja u Srbiji do danas UNIQA je sklopila više od tri miliona polisa za preko 550.000 ljudi svih generacija, Kao simbol pouzdanosti, odgovornosti i drugačijeg pozitivnog pogleda na svet, UNIQA neprestano širi krug poverenja i novih klijenata. Želeći da klijentima budemo još bliže, našu prodajnu mrežu smo razgranali na 43 poslovnice, osam generalnih agencija i 15 mobilnih kancelarija širom Srbije.

Proizvodi osiguranja u skladu sa potrebama i zahtevima klijenata

Značajan napredak UNIQA osiguranje je ostvarilo u svim vrstama osiguranja. Najznačajniji rast beleži UNIQA putno osiguranje sa kojim je samo u toku letnje sezone putovalo više od 200.000 građana Srbije, kao i osiguranje domaćinstva. Liderska pozicija ostvarena je u oblasti bankoosiguranja i individualnog zdravstvenog osiguranja, gde UNIQA raspolaže najvećom mrežom od preko 800 specijalističkih ordinacija, poliklinika, domova zdravlja i bolnica širom Srbije. Korisnicima nudi različite pakete osiguranja, pri čemu sami biraju termin, ustanovu, kao i lekara u okviru nje, a prilikom dolaska na zakazani pregled, čekaju najviše 15 minuta. Zahvaljujući MedUNIQA kontakt centru, u kojem rade lekari, klijenti 24/7 mogu da dobiju medicinski savet i pomoć prilikom izbora zdravstvene ustanove i zakazivanja termina.

Prateći interesovanja i potrebe klijenata, u narednoj godini očekuje se najveći rast u imovinskim osiguranjima, osiguranju malih i srednjih preduzeća, ali i osiguranju domaćinstva i privatnom zdravstvenom osiguranju.

Opredeljnost na klijente

“U osiguranju se pokazalo kao najtačnije da je zadovoljan klijent najbolja preporuka. Zbog toga je besprekoran servis klijenata, želja da im uvek budemo na jedan korak bliže, na svakom mestu u svako vreme, uvek je jedan od prioriteta u radu UNIQA osiguranja. Ponosni smo što je ovo prepoznato od strane naših klijenata, ali i kroz mnogobrojna priznanja. Poslednje u nizu je sertifikat i zlatna medalja „Customers’ Friend“, koje smo za izvrstan odnos prema klijentima dobili od strane prestižne međunarodne organizacije ICERTIAS.”, rekla je Gordana Bukumirić.

U sklopu analize za „Customers’ Friend“ sertifikaciju, UNIQA osiguranje je prošlo detaljan proces istraživanja i verifikacije u kojem se analizirao ugled, komunikacija, inovacije, finansijska stabilnost kao i korisničko iskustvo kroz jednostavnost, brzinu i dostupnost, ali i poverenje, integritet, transparentnost i društvena odgovornost.

Lider u inovacijama

Za UNIQA osiguranje je imperativ da, strogo brinući o besprekornom kvalitetu usluga koji prožima dugu tradiciju, nastavi da se razvija u korak sa trendovima i usklađuje poslovanje sa potrebama korisnika, u kojem danas vreme i komfor zauzimaju važno mesto. Stalna težnja ka inovacijama omogućila je  postavljanje trendova u digitalizaciji poslovanja UNIQA osiguranja i usluga ka klijentima, kao što je onlajn prodaja, video-procena šteta, onlajn plaćanje rata osiguranja ili besplatan viber broj.

“Najbolji primer digitalizacije kojoj težimo je naša poslednja inovacija: Video- procena šteta, koje je UNIQA osiguranje  prvo u regionu omogućilo svojim klijentima Zahvaljujući ovom inovativnom servisu korisnici mogu da, tokom samo jednog video poziva sa proceniteljem, snime nastala oštećenja na imovini i vozilima i razmene svu neophodnu dokumentaciju, zbog čega proces isplate šteta traje do 48 sati”, istakla je Gordana Bukumirić.

Zahvaljujući dosadašnjim postignućima kompanija je  nosilac prestižnih zvanja – Corporate Super Brands i Top Serbian Brands. Naši zajednički rezultati su prepoznati i van granica Srbije. Proteklih godina kompanija je osvojila prestižne međunarodne nagrade, među kojima je nagrada londonskog magazina World Finance, zatim European Business Awards, koji je dve godine za redom UNIQA osiguranje proglasio za najbolju  kompaniju u Srbiji kada je u pitanju strategija rasta i odnos prema klijentima.

Društveno odgovorni prema zajednici u kojoj poslujemo

UNIQA osiguranje, kao društveno odgovorna kompanija veliku pažnju poklanja ulaganju u zajednicu u kojoj posluje. Zbog toga je do sada u društveno odgovorne projekte iz oblasti sporta, kulture, socijalne zaštite dece i mladih, obrazovanja i privrede, ova kompanija uložila više od 100 miliona dinara. Poslednja u nizu je donacija udruženju NURDOR za izgradnju roditeljske kuće u Beogradu u iznosu od 500.000 dinara.

Aktivnu podršku u društveno odgovornom poslovanju, ali i promociji zdravih životnih stilova pružaju i promoteri UNIQA osiguranja: Milan Aleksić, Andrija Prlainović, Sava Ranđelović i Dušan Mandić, vaterpolo reprezentativci i predstavnici najboljeg sportskog tima čije je UNIQA zvanično osiguranje.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.