DNA panel na ovogodišnjem IZAZOVU 2021: Akcija! Akcija! Samo 49,99!

Zašto je tržište u stalnom akcijskom modu i šta je tome doprinelo bilo je tema jednog od panela ovogodišnjeg, sedmog po redu regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2021 u organizaciji Marketing Mreže. Panel pod nazivom “Akcija! Akcija! Samo 49,99!” uspešno je moderirao Dejan Ranđić, generalni direktor agencije za integrisane marketinške komunikacije DNA Communications, a zajedno sa učesnicima panela pokušao je da da odgovore na pitanja da li ovaj pristup brendova dovodi do nelojalnosti potrošača, kao i da li je sales-oriented target marketing rešenje problema.

Učesnici panela bili su i Ivana Ivačković, marketing menadžer Mlekare Šabac; Nikola Kostoski, direktor strategije i digitala i član upravnog odbora kompanije Delhaize Serbia, kao i Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja kompanije Neoplanta.

Panel je sjajno ocenjen od strane publike, a njegov edukativan i koristan sadržaj možete pogledati:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.