Tržište i stalni akcijski mod – kako je do toga došlo i zašto?

    0

    DNA panel na ovogodišnjem IZAZOVU 2021: Akcija! Akcija! Samo 49,99!

    Zašto je tržište u stalnom akcijskom modu i šta je tome doprinelo bilo je tema jednog od panela ovogodišnjeg, sedmog po redu regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2021 u organizaciji Marketing Mreže. Panel pod nazivom “Akcija! Akcija! Samo 49,99!” uspešno je moderirao Dejan Ranđić, generalni direktor agencije za integrisane marketinške komunikacije DNA Communications, a zajedno sa učesnicima panela pokušao je da da odgovore na pitanja da li ovaj pristup brendova dovodi do nelojalnosti potrošača, kao i da li je sales-oriented target marketing rešenje problema.

    Učesnici panela bili su i Ivana Ivačković, marketing menadžer Mlekare Šabac; Nikola Kostoski, direktor strategije i digitala i član upravnog odbora kompanije Delhaize Serbia, kao i Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja kompanije Neoplanta.

    Panel je sjajno ocenjen od strane publike, a njegov edukativan i koristan sadržaj možete pogledati: