The power is in you!

    Drugo izdanje publikacije ADBOOKA je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija

    0
    Fotografije: Promo

    Promocija drugog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz medijsku podršku lista Nedeljnik, organizovana je na šestom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020, koji je održan od 3. do 5. novembra. U pitanju je jedinstvena publikacija namenjena kreativnoj industriji u Srbiji i regionu, objavljena pod sloganom “The power is in you!”.

    “ADBOOKA ove godine slavi kreativnu moć ljudi koji rade u advertising industriji i koji svojom kreativnošću svakoga dana menjaju stvari u društvu i struci”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.

    “Kao medijska kuća koja neguje autorsko novinarstvo, svesni smo važnosti tekstova, intervjua i analiza, a pre svega relevantnosti onoga o čemu pišemo. Čitaoci su često veoma potcenjeni kod nas, a zapravo su veoma informisani i jako je važno pružiti im kvalitetan sadržaj. Adbooka je zamišljena upravo tako da izborom sagovornika i autora afirmiše kreativnu industriju, talente i kampanje u regionu, kao i da edukuje, u čemu smo mi prepoznali važnost ovog projekta i podržavamo ga već drugu godinu”, rekla je Jelena Jevtić, direktorka marketinga lista Nedeljnik.

    U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija. Od prošle godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređivanje kreativne industrije u celom regionu.

    Pored toga, publikacija ima i humanitarni karakter, a novac koji se, ove godine, bude prikupio od prodaje dela tiraža biće 100% doniran SOS Dečijim selima Srbija. Novac će biti utrošen na sredstva za decu i porodice o kojima SOS Dečija sela brinu.

    Podsećamo da je u okviru humanitarne akcije, koju je krajem prošle godine pokrenula Marketing mreža povodom prvog izdanja publikacije ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano preko 10.000 evra. Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.

    Elektronsko izdanje ADBOOKA publikacije dostupno je tokom cele godine na linku adbooka.com.