Svi postdiplomski studenti i doktorandi iz hemije, fizike, medicine, biologije, biotehnologije, bioinformatike, informacionih tehnologija, biohemije, farmacije, inženjerstva i srodnih oblasti, kao i studenti završnih godina master studija ekonomije i biznisa, mogu da se prijave za učešće i predstavljanje Srbije na Kupu inovacija, prestižnom evropskom takmičenju, koje organizuje Merck, jedna od vodećih naučnih i tehnoloških kompanija u svetu. Projekat je u Srbiji realizovan uz podršku Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija RS i Centra za promociju nauke. Kup inovacija održaće se od 20. do 26. jula, u Darmštadu, u Nemačkoj.

„Ovogodišnja inicijativa Kupa inovacija predstavlja izuzetnu priliku za mlade naučnike iz Srbije da u internacionalnom okruženju razmenjuju iskustva i svoje ideje, a veštine i istraživački rad unaprede kroz intenzivan program koji omogućava razvoj preduzetničkog duha i spajanje nauke s praktičnim tržišnim potrebama. Kup pruža jedinstvenu platformu gde će učesnici iz različitih oblasti imati priliku da se angažuju na izazovnim temama poput imunoonkologije, digitalizacije i pronalaženja novih terapija, što će im obezbediti dragoceno iskustvo za njihov profesionalni razvoj. Kroz intenzivan rad tokom letnjeg kampa i samog takmičenja mladi naučnici će moći da usavrše svoje projekte i ideje, kao i da ih pripreme za potencijalnu realizaciju na tržištu“, rekla je ministarka nauke, tehnološkog razvoja i inovacija dr Jelena Begović.
„Ova inicijativa pruža priliku mladim naučnicima da se afirmišu kroz saradnju sa iskusnim kolegama iz Evrope i da izgrade trajne profesionalne veze, koje doprinose njihovom daljem usavršavanju u karijeri“, istakla je dr Marjana Brkić, v.d. direktora Centra za promociju nauke.

„Prošle godina imali smo tri predstavnika, mlada naučnika iz Srbije, i želimo da ova inicijativa postane u Srbiji prepoznata kao vredno iskustvo i mogućnost koja je svakom mladom naučniku izuzetno važna za dalja istraživanja, ali i razvoj karijere i lični razvoj. Kompanija Merck posvećena je nauci i želimo da sve naše resurse približimo i mladim naučnicima u Srbiji, zato ohrabrujemo sve mlade da se prijave“, izjavila je Ina Bulat, direktorka kompanije Merck za Jugoistočnu Evropu.

Prošle godine, Srbija je imala tri predstavnika, i osvojeno drugo mesto na takmičenju za osvajanje Kupa inovacija, što pokazuje da studenti iz naše zemlje svakako pripadaju svetskoj zajednici inovatora.

Kup inovacija održaće se od 20. do 26. jula 2024, u sedištu kompanije Merck, u Darmštadu, u Nemačkoj. Kompanija Merck, koja ima istoriju dužu od 350 godina, biće domaćin trinaestog po redu Kupa inovacija. Imunoonkologija, autoimunitet, tehnologije pronalaženja novih lekova, digitalizacija, biće neke od tema kojima će se mladi naučnici posvetiti.

Prijave za letnji kamp i takmičenje otvorene su do 31. januara 2024, putem linka https://www.merckgroup.com/en/research/open-innovation/innovation-cup.html?fbclid=IwAR28zqbDPvgEyzbC4bmSPPvvYYPpS1mBBy2HtfakkaQarKvjumcFtaCt6s8

Inicijativa je namenjena postdiplomskim studentima i doktorandima iz hemije, fizike, medicine, biologije, biotehnologije, bioinformatike, informacionih tehnologija, biohemije, farmacije, inženjerstva i srodnih oblasti, kao i studentima završnih godina master studija ekonomije i biznisa. Odabrani kandidati se pridružuju jednonedeljnom letnjem kampu, kako bi zajedno radili u veoma stimulativnom okruženju. Učesnici mogu da kroz predavanja, zajedno sa svojim timom, unaprede svoje ideje do nivoa kompletnog projektnog plana.

Svi timovi koji učestvuju imaju priliku da osvoje Kup inovacija – nagradu vrednu 20.000 evra namenjenu najubedljivijem projektu. Najzapaženiji projekti potencijalno će biti realizovani, a učesnicima sa najboljim učinkom može biti ponuđena stalna pozicija u kompaniji Merck.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.