Strast je ono što nas pokreće: Tradicionalni proizvodi domaćih zanatlija u Lidlu

    0
    Ilustracija: Lidl

    Kompanija Lidl Srbija potvrđuje svoju posvećenost domaćim proizvođačima – od 19. novembra, pa u narednih mesec dana, na Lidlovim policama pronaći ćete tradicionalne proizvode malih proizvođača iz različitih regiona Srbije.

    U želji da se pomogne razvoj srpskog preduzetništva, Lidl je istražio našu zemlju i odabrao više od 50 malih privrednika koji proizvode na tradicionalan način, a zatim pod oznakom „Mali zanat, velika strast” njihove proizvode kratkotrajno uvrstio u ponudu. Od četvrtka 19. novembra, svaka nedelja je posvećena jednoj regiji Srbije i proizvođačima iz nje – prva nedelja Vojvodini, nakon toga centralnoj Srbiji, zatim zapadnoj Srbiji i poslednja nedelja istočnoj i južnoj Srbiji.

    Ovi vredni domaćini i mali privrednici iz različitih krajeva naše zemlje imaće priliku da svoje proizvode, koji su plod velike strasti i starih zanata, predstave potrošačima u 30 gradova širom Srbije i tako povećaju svoju vidljivost. Proizvođači koji su izabrani da budu partneri Lidla na ovom projektu jesu mala porodična gazdinstva sa velikom tradicijom, a Lidl je prepoznao njihov doprinos i na ovaj način pružio aktivnu podršku onima koji svoj zanat vode sa strašću.

    Cilj sklopljenih saradnji između malih domaćih dobavljača i prvog savremenog diskonta u Srbiji ogleda se u doprinosu kontinuitetu poslovanja malih proizvođača, koji na ovaj način mogu povećati svoje prisustvo na tržištu van svojih regija i učvrstiti svoje poslovanje, a ukoliko bude prilike i otvoriti nova vrata za širenje porodičnih zanata. Kroz popunjene rafove Lidl prodavnica, domaći dobavljači dokazaće koliko je važno čuvati tradiciju i pokazaće da kada radiš ono što voliš, uz marljivost i upornost, uspeh ne izostaje.

    U ovoj nedelji, od 26. novembra, Lidl vas vodi u centralnu Srbiju, regiju na čijim se šumovitim planinama čuvaju tajne malih zanata, koje obezbeđuju ugođaj svim čulima. Svoj prostor za promociju u ovoj nedelji imaće brend „Moć planine” i porodica Živanović koja stoji iza njega, sa svojim proizvodima u moćnim teglicama. U želji da prijateljima priušte pravi ukus ajvara i džema, porodica je počela sa proizvodnjom tradicionalnih specijaliteta od voća i povrća u rodnom Brusu i na ovaj način nastavila da neguje porodični zanat sve do danas, što je kompanija Lidl prepoznala.

    “Oduševljena sam saradnjom sa Lidlom, jer prvenstveno lično volim Lidl, a posebno sam ponosna i na to što će baš Lidl biti prvi lanac koji će imati naše proizvode u ponudi”, kaže Aleksandra Živanović iz porodice Živanović, osnivača brenda „Moć planine”.

    U okviru ponude „Mali zanat, velika strast” Lidlovi potrošači će imati priliku da se uvere u kvalitet sireva, vina, džemova i mnogih drugih domaćih proizvoda koji su proizvedeni sa puno strasti i ljubavi. Posetite Lidl prodavnice, pronađite nalepnicu „Mali zanat, velika strast” na proizvodima iz naših krajeva i uverite se u posvećenost i kvalitet!