Šta nam poručuju reklame? “Zastrašuju nas, da nam kosa nije savršena, da telo nije dovoljno sjajno, da nećemo biti zdravi…”

0
Foto: N1 printscreen

Vladimir Pištalo, kojem je uručena nagrada “Meša Selimović” za delo “Značenje džokera”, izjavio je za RTS da je humor ono što treba da ulepša čoveka koji se smeje i svet na koji gleda.

Na ruševinama nekadašnje Narodne biblioteke, Vladimiru Pištalu uručena je nagrada “Meša Selimović” za najbolju domaću knjigu objavljenu protekle godine. Pištalo kaže da je džoker sve što je neočekivano, ono što je novo, što označava potencijal, što čoveka izbavlja iz kuluka svakodnevice.

Na konstataciju da se svađa s bilbordima s kojih proizvođači nude ljubav i prijateljstvo, Pištalo je rekao da reklame rade sa strahom i s obećanjima.

“Na neki način obećavaju veliku lepotu, nije baš da obećavaju besmrtnost, ali skoro. S druge strane, zastrašuju da vaša koža nije dovoljno opalnog sjaja, vaša kosa nije savršena ili da nećete biti zdravi ako ne radite upravo ono što vam ja govorim”, rekao je on.

Istakao je da je humor ono što treba da ulepša čoveka koji se smeje i svet na koji gleda.

Na pitanje šta mu znači nagrada koju je dobio, rekao je da su Meša Selimović i Ivo Andrić, suprotno šalama o Bosancima, najveći metafizičari naše književnosti.

“Upravo ta dvojica Bosanaca koja se nisu izmicala od zemlje svog porekla. Veoma mi je drago što sam dobio nagradu ‘Meša Selimović’. Naravno, Meša Selimović mi je veoma drag”, rekao je Pištalo.