Sedmo izdanje Francuske nedelje

    0

    Francusko-srpska privredna komora ima zadovoljstvo da najavi sedmo izdanje Francuske nedelje koje će biti otvoreno u sredu, 20. novembra svečanim dočekom mladog francuskog vina Božole Nuvo. Očekuje se prisustvo oko 400 zvanica, diplomata, poslovnih ljudi i javnih ličnosti. Veče će otvoriti predsednik Komore, Dragoljub Damljanović, Ambasador Francuske u Srbiji, NJ.E. Žan-Luj Falkoni, kao i Dejan Marković, direktor kompanije Schneider Electric koja je glavni sponzor Francuske nedelje. Pored degustacije vina Božole Nuvo, zvanice će uživati u francuskim sirevima i delikatesima uz muzičko-zabavni program.

    Rezervišite subotu, 23. novembar, za jedinstveni Salon Bonjour France ! (Dobar dan Francuska!). Sajam Bonjour FRANCE nastao je iz želje da se javnosti predstavi dinamična i savremena slika Francuske  i ima za cilj da prikaže francusko umeće življenja kroz predstavljanje francuskih brendova ili proizvoda inspirisanih Francuskom iz najrazličitih sektora kao što su sportkozmetika, dekoracija, gastronomija, usluge… Salon će trajati od 10 do 20 časova, na platou ispred Shopping centra Rajićeva, a na njemu ćete moći da posetite štandove kompanija Decathlon, Advant Master Time & S.T.Dupont, Yves Rocher, L’Occitane, Reel Chocolate, Mlekoprodukt, Somboled, Vin et Baguette, Renault, Air France…

    U sklopu Francuske nedelje, u saradnji sa francuskom ambasadom, i kompanijom Airbus koja je glavni partner, u ponedeljak 25. novembra u Francuskoj ambasadi biće organizovana konferencija pod nazivom Innovating mobility powered by Airbus. Konferencija, koju će svečano otvoriti Nj. E. Žan Luj Fakloni, ambasador Francuske u Srbiji ima za cilj da predstavi francusku ekspertizu u sektoru mobilnosti kroz najsavremenije projekte francuskih kompanija.

    Tog ponedeljka, 25. novembra, kompanija Schneider Electric, će organizovati edukativni kamp za studente tehničkih fakulteta pod nazivom Skills lab by Schneider Electric. Studenti će imati priliku da obiđu ovu poznatu kompaniju, da vide drugu stranu poslovanja, i dobiju praktične savete od stručnjaka, kao i konkretne primere za unapređivanje određenih procesa ili mehanizama. Pored Schneider Electric-a, ove godine se ovoj inicijativi pridružuju i kompanije članice Atos IT Solutions and Services i SUEZ Vinča Operator.

    Onlajn sajam zapošljavanja biće dostupan na internet adresi www.francuskanedelja.rs tokom čitavog trajanja Francuske nedelje (20.-27. novembar). Ove godine učestvuju francuske i srpske kompanije poput : Addeco, Adria Media group, Atos, Crédit Agricole, Colas Rail, Enel PS, Hyatt Regency, Manpower, Mecafor, Suez, Trizma, Smart Point, zatim naši partneri Centar za razvoj karijere, Francuski institut i Nacionalna služba za zapošljavanje, a očekujemo preko 8.500 posetilaca na sajmu, koliko ih je bilo prošle godine. Platforma nudi kandidatima mogućnost da pregledaju liste slobodnih radnih mesta, da pošalju prijave za posao, kao i da uživo razgovaraju sa predstavnicima ljudskih resursa preko aplikacije za chat.

    Francuska nedelja ne bi bila kompletna ukoliko ne bismo za naše partnere pripremili Pekarsku radionicu – gde će moći da nauče nešto više o tome kako se kroasani, bageti i ostali izvrsni francuski pekarski proizvodi peku. Ovaj događaj organizujemo u saradnji sa našim članom kompanijom Lesaffre, specijalizovanoj u oblasti proizvodnje kvasaca, u njihovom pekarskom centru na Novom Beogradu u utorak 26. novembra.

    Za detaljnije informaciije o Francuskoj nedelji – www.francuskanedelja.rs