TUBORG ICE PODELIO TAXI VAUČERE NA BELGRADE MUSIC WEEK-U

Na petom po redu Belgrade Music Week festivalu, omiljeni pivski brend ljubitelja dobre muzike i zabave, Tuborg, i ovog puta se potrudio da posetiocima festivala ponudi bezbedan povratak kući, u okviru svoje već poznate kampanje „Kad me vozi ne vozim“.  Naime, kao jedan od sponzora ovog festivala, Tuborg ICE je određenom broju posetilaca podelio besplatne taksi vaučere kojima je obezbedio njihov bezbedan povratak kući.

Dobitnici vaučera bili su posetioci koji su tačno odgovorili na pitanja u kvizu, a  koji je sprovodio promo tim na samom događaju. Pored vaučera, bilo je tu i utešnih nagrada, a najveća nagrada je svakako podizanje svesti mladih ljudi o odgovornoj konzumaciji alkohola, koja je godinama unazad glavni cilj kampanje „ Kad me vozi ne vozim“ kroz različite brend aktivnosti.

Tuborg ICE je ove godine u promociji odgovorne konzumacije alkohola imao podršku dugogodišnjeg partnera Agencije za bezbednost u saobraćaju. Tako su posetioci festivala mogli da isprobaju i simulator vožnje u pijanom stanju. Ova edukativna simulacija vožnje pod dejstvom alkohola upotrebom ‘pijanih naočara’, organizovana je sa ciljem da se posetioci koji konzumiraju alkohol na događaju uvere koliko se percepcija svesti tokom vožnje menja nakon upotrebe alkohola.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.