Svaka akcija prikupljanja donacija za decu kojoj je neophodan novac za lečenje, prethodnih godina u našoj zemlji bila je manje-više slična, ujedinila je ljude u solidarnosti a pomoć je obezbeđena na različite načine. Ali i kratkog daha. I zato na tome nije moglo da se završi. Jer na decu treba misliti stalno i u kontinuitetu. Ne možeš da odustaneš kad je najvažnije.

Ali način na koji se trenutno prikupljaju donacije u Srbiji je neodrživ kao izvor prihoda za većinu dobrotvornih organizacija. Zato je pitanje kako kreirati održivost za humanitarne organizacije najvažnije, jer to direktno utiče na to da li će deca dobiti neophodnu pomoć. Ili neće. Jer ne možeš uvek da se osloniš na slanje SMS poruka i da će novac nekako biti prikupljen u poslednjem trenutku, što je neizvesno. I znamo koliko puta je bilo neizvesno da li će pomoć biti obezbeđena na vreme, a vreme je kod lečenja ključno, i da li će lečenje biti nastavljeno.

Tako je nastalo originalno i inovativno rešenje za doniranje – onlajn platforma za donacije koju predvodi modna kolekcija odeće brenda Superhero osmišljena za Udruženje NURDOR koje godinama uspešno pomaže deci oboleloj od raka i njihovim roditeljima i procesu lečenja, obezbeđujući im uslove za što brži i lakši oporavak. Novu onlajn platformu za donacije superhero.rs, zajedno sa modnom kolekcijom – koja će biti dostupna samo na njoj, organizaciji NURDOR je donirala kompanija Mastercard.

Reč je o izuzetno važnom kanalu za doniranje kroz koji će na održiv i jednostavan način moći da se prikupljaju dodatna sredstva za inicijative i aktivnosti.

I što je najvažnije, na taj način će se nastaviti lečenje i oporavak dece obolele od raka.

Nova društveno odgovorna kampanja „Biti nečiji superheroj. Neprocenjivo“ koju je pokrenuo Mastercard promoviše nov način doniranja za organizaciju NURDOR kroz modernu e-platformu za doniranje, stavljajući u funkciju dobročinstva sve ključne funkcionalnosti digitalnih plaćanja.

A sve je počelo tako što je Mastercard započeo nacionalnu kampanju kako bi prikupio novac za novu i najveću NURDOR roditeljsku kuću, što je rezultiralo najvećom pojedinačnom donacijom jedne kompanije od 250.000 evra. Ali, nisu hteli da se na tome zaustavi. Bilo je pitanje kako da NURDOR samostalno ali i trajno obezbeđuje samoodrživost. I tako je nastala ideja o platformi za superheroje.

Ceo idejni i kreativni koncept koji je osmislila agencija McCann ima za cilj da podstakne i druge humanitarne organizacija da razmišljaju na duge staze, i što je najvažnije, promeni kulturu i navike doniranja.

Platforma je važna jer je održiv način prikupljanja sredstva za sve važne inicijative, među kojima je jedna od trenutno najvažnijih, nova i do sada najveća Roditeljska kuća u Beogradu za decu koja zbog lečenja dolaze iz cele Srbije.

„Zato sve donacije na ovoj platformi postaju prave supermoći, jer imaju posebnu vrednost i misiju“, navodi se.

Kako bi dodatno približili važnost pomaganja drugima, različitim ciljnim grupama, a posebno mladima, važan deo platforme je i Superhero kolekcija ulične mode, specijalno kreirane za ovu svrhu i proizvedene u Srbiji, koja će biti dostupna samo u okviru superhero.rs.

To praktično znači, da vi, recimo, dobijete majicu Superhero, a sredstva se doniraju za NURDOR.

Superhero je modna kolekcija koja će moći da se kupi samo plaćanjem karticama preko platforme, i koja će sve one koji je budu nosili pretvoriti u prave superheroje jer će novac od prodaje biti usmeren za redovne aktivnosti Udruženja.

Predviđeno je da se kolekcija obnavlja i da se uključe domaći kreatori sa svojim kolekcijama. Za posebne prilike biće dizajnirane ekskluzivne i ograničene serije, kao i unikatni komadi odeće. Tokom sezone praznika Mastercard udvostručiće broj donacija za kupovinu Mastercard karticom.

Ceo ovaj koncept trebalo bi da unapredi kulturu doniranja i inspiriše da se osećate kao superheroj kada pomažete drugima. Ove Nove godine svako može da bude superheroj.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.