Preporuka osobe od poverenja je od presudne važnosti prilikom donošenja ključnih životnih odluka, naročito kada je reč o nečemu tako važnom kao što je zdravlje.

Kako pokazuju istraživanja, ovo je jedan od najčešćih faktora prilikom izbora medicinske ustanove za rešenje nekog zdravstvenog problema. Polazeći od važnosti preporuke u lečenju, MediGroup sistem kreirao je najnoviju kampanju „Moja preporuka“ u okviru koje će danas biti premijerno prikazana i televizijska reklama, sa poznatom glumačkom porodicom u glavnoj ulozi.

„Reputacija medicinskog sistema gradi se kroz kontinuirane i sveobuhvatne napore da se objedine najbolji medicinski tim, najsavremenija oprema, te da se na svakom koraku pruži najbolje medicinsko, kao i toplo ljudsko iskustvo korisnicima MediGroup zdravstvenih usluga.

Pokazatelj uspeha koji nas čini najviše ponosnim jeste lična preporuka, pre svega zadovoljnih pacijenata, ali i profesionalne javnosti i naših zaposlenih.

Novom komunikacijom želimo da na blizak i neposredan način podsetimo korisnike na važnost brige o svom zdravlju, kao i da su vrata naših ustanova otvorena svima kojima je potrebna vrhunska zdravstvena usluga i medicinski partner na duge staze“, rekla je Dunja Ivanović, direktor marketinga u Medigroup sistemu.

MediGroup je najveći privatni zdravstveni sistem u Srbiji i regionu i u svom sastavu sadrži Opštu bolnicu sa porodilištem, 2 specijalne bolnice – za oftalmologiju („Miloš klinika“) i ginekologiju („Jeremova“), 10 domova zdravlja, 3 dijagnostička centra i preko 55 MediLab laboratorija širom zemlje. „Neko kuca u drvo, ja kucam na vrata vrhunskih lekara.“

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.