Podrška domaćim proizvođačima

    0

    Domaći proizvodi predstavljaju stub razvoja svake ekonomije, izjavila je direktorka marketinga Mercatora-S Nataša Pavlović i naglasila da upravo veliki trgovinski lanci doprinose njihovom promovisanju i plasiranju čak i izvan granica Srbije.

    Kako bi se obezbedila podrška domaćim proizvodima i privredi, u svim Roda, IDEA i Mercator prodavnicama 70 odsto asortimana čine ovdašnji dobavljači, “made in Serbia”, što predstavlja oko 25.000 proizvoda, objašnjava Pavlović.

    Navodi i primer brenda “Ukusi moga kraja” koji se razvija već pet godina, da bi odnedavno 26 proizvođača, pored Srbije, dobili priliku i za izvoz na tržište Slovenije.

    “To je sjajna perspektiva za domaće proizvođače i van granica Srbije”, ističe direktorka marketinga kompanije koja posluje na četiri regionana tržišta, dok podršku brendovima Srbije pruža i kroz regionalnu platformu “Vredno je zajedno”.

    “Da bi domaći proizvođač mogao da ostvari svoj cilj i dođe do potrošača, veliki trgovinski lanci mu omogućavaju da se nađe na što većem broju polica, a u mogućnosti smo i da ga podržimo kroz naše markeniške kampanje”, navodi Pavlović.

    Dodaje da trgovinski lanci imaju veoma važan uticaj i značaj za prehrambenu industriju, pre svega zbog toga što domaći proizvodi kroz dobar lanac distribucije na najbrži mogući način mogu da dođu do potrošača i pritom očuvaju svežinu i kvalitet.

    Kako je istakla, od trgovinskih lanaca, poput Mercatora-S, proizvođači dobijaju i podršku u razvoju i promovisanju svojih brendova, tako što im se obezbeđuje dodatno označavanje na policama, kao i prostor na TV.

    Kompanija Mercator-S učesnik je sajma i konferencije Belgrade Food Show koja se, po drugi put održava u beogradskom Belexpo centru.

    Dvodnevni skup počeo je u četvrtak, na kojem više od 110 domaćih i regionalnih proizvođača hrane vrhunskog kvaliteta predstavljaju svoje proizvode.

    Pored izložbenog dela i prostora za bilateralne sastanke, konferencija okuplja istaknute stručnjake i predstavnike internacionalnih trgovinskih lanaca.

    Direktorka marketinga kompanije Mercator-S bila je učesnica jednog od panela na kojem je predstavila načine kojima ta kompanija može da podrži domaću privredu i proizvođače.