PepsiCo Inc. (NASDAQ:PEP) je objavio svoj Izveštaj o održivosti za 2018.godinu, ističući napredak kompanije u pogledu ciljeva održivosti i najavivši novu svrhu svog plana održivosti: podršku izgradnji održivijeg sistema ishrane.

„Kao globalni lider u proizvodni hrane i pića, u čijim proizvodima uživaju potrošači više od milijardu puta dnevno, i koji upravlja poljoprivrednim lancem snabdevanja koji obuhvata 60 zemalja, nesumnjivo imamo ulogu u suočavanju sa izazovima savremenog sistema ishrane, od klimatskih promena i nedostatka resursa, odlaganja otpada i nejednakost prihoda „, izjavio je Ramon Laguarta,  generalni direktor i predsednik kompanije PepsiCo. „Trudimo se da na pozitivan način iskoristimo svoje globalno prisustvo i snažno smo posvećeni napretku naše agende održivosti.“

Napori kompanije PepsiCo da pomogne u izgradnji održivijeg sistema ishrane predstavljaju ključni element šire poslovne filozofije kompanije o ubrzanom, održivom rastu poznatom kao Pobeđujemo sa svrhom. Kao deo poslovne vizije, PepsiCo nastoji da bude kompanija koja će integrisati svrhu u jezgro svog poslovanja i svojih brendova i time još više učiniti za ljude i planetu.

PepsiCo Izveštaj o održivosti za 2018. godinu posebno naglašava napredak i ciljeve u šest prioritetnih oblasti za koje kompanija veruje da najbolje mogu doprineti izgradnji održivijeg sistema ishrane:

·         Poljoprivreda: PepsiCo podiže standarde za efikasno korišćenje resursa, ekološku svest i prava radnika na farmama širom sveta na kojima posluje. Do kraja 2018. više od polovine direktnih poljoprivrednih sirovina kompanije PepsiCo, prolazi Program održivog uzgoja .

·         Voda: PepsiCo je fokusiran na poboljšanje efikasnosti korišćenja vode u poljoprivrednim i proizvodnim operacijama. Kompanija se fokusira na korišćenje svog obima  i stručnosti za zagovaranje politika i praksi koje štite lokalne slivove.

·         Pakovanje:  PepsiCo je nedavno najavio novi cilj smanjenja 35% sadržaja nereciklirane plastike u svom portfoliju pića do 2025. godine. Kompanija takođe ima za cilj da upotrebi 25% recikliranog sadržaja u svojoj plastičnoj ambalaži do 2025. godine i 50% recikliranog sadržaja u svojim plastičnim bocama u EU do 2030. godine.

·         Proizvodi:  PepsiCo nastavlja da unapređuje izbor koji nudi potrošačima smanjujući dodavane šećere, natrijum i zasićene masti i proširuje svoj portfolio proizvoda novim inovacijama i akvizicijama zasnovanim na hranljivim sastojcima.

·         Klima:  PepsiCo je postavio cilj da do 2030. smanji apsolutnu emisiju gasova s efektom staklene bašte u svom lancu vrednosti za 20%.

·         Ljudi:  Kao deo svoje stalne posvećenosti povećanju potencijala zarade žena širom sveta, PepsiCo i PepsiCo fondacija od 2016. godine uložili su 27,3 miliona dolara u podršku inicijativama posvećenim ženama u zajednicama u kojima kompanija posluje. Žene trenutno čine 40 procenata PepsiCo menadžera širom sveta.

Laguarta je dodao: „Ponosan sam na naš značajan napredak i udružene napore našeg tima, ali ti napori su samo početak – još uvek imamo dosta posla. Unapređenje održivosti i svrsishodnost igraće ključnu ulogu u budućnosti kompanije PepsiCo. Čvrsto verujem da poslovno liderstvo u 21. veku mora da uključuje odgovornost prema našoj planeti, našim zajednicama i budućim generacijama.“

Ovogodišnji izveštaj dopunjen je Metrikom održivog poslovanja  koja ukratko ocrtava napredak kompanije PepsiCo iz godine u godinu, u odnosu na njene ciljeve održivosti. Detaljnije informacije o politikama i performansama kompanije u vezi sa određenim ključnim pitanjima mogu se naći na sledećem linku.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.