Danas se više nego ikada jasno vidi prelaz sa održivosti kao nečeg što je lepo imati u poslovnoj agendi, na prioritet koji za cilj ima rast i kreiranje vrednosti poslovanja. Za nas u kompaniji PepsiCo agenda održivosti ima širi kontekst. Formulisana kao nedavno usvojena PeP+ (PepsiCo positive) strateška transformacija, obavezuje nas da ostvarimo globalno postavljene ciljeve bilo da je reč o klimatskim promenama ili o održivoj poljoprivredi kao glavnom resursu za nabavku sirovina, raznolikosti i inkluzivnosti okruženja u kojem naši zaposleni rade, ili o našim brendovima koje gradimo sa vizijom da imaju najmanji mogući uticaj na životnu sredinu.

Lokalno, kada smo kao Marbo Product pre trinaest godina postali deo multinacionalne kompanije PepsiCo, preuzeli smo odgovornost da u sinergiji sa drugim tržištima radimo na ostvarenju održivih ciljeva. Posvećeni smo odgovornom ponašanju prema zajednici, i na nacionalnom nivou ulažemo u napore koje sprovodimo kroz sve segmente poslovanja. Zahvaljujući dugogodišnjem ulaganju u nove proizvodne pogone i linije na kojima sada sa ponosom proizvodimo i svetski popularni brend Lay’s, ali i savremene tehnologije poput vakuum sistema, solarnog panela za toplu vodu i LED rasvete, potrošnja električne energije je umanjena za preko 50 odsto, dok se 95 odsto otpada reciklira. Ponosni smo i na novu instalaciju solarne elektrane u našoj fabrici u Magliću kod Bačkog Petrovca, koja će nam omogućiti da proizvodimo energiju iz obnovljivih izvora, čime nastavljamo direktno da smanjujemo emisiju CO2 i doprinosimo zaštiti okruženja u kome živimo i radimo.

Kako bismo zadovoljili različite potrebe potrošača, predstavili smo i Chipsy Oven Baked, prvi pečeni čips, koji sadrži 50 odsto manje ulja, a kao članovi Udruženja za prehrambenu industriju PKS-a, sa Ministarstvom zdravlja sprovodimo kampanju „Teži ravnoteži“ i radimo na prevenciji gojaznosti. Posebno smo posvećeni poljoprivredi i nastojimo da ekspertizu naših agro stručnjaka podelimo sa našim kooperantima, ali i studentima poljoprivrednih fakulteta Univerziteta u Beogradu i Novom Sadu kroz platformu Chipsy Agro Akademija.

Pitanje održivosti je toliko široko i važno da je neophodan uticaj svih u lancu, a napori nisu kompeticija već partnerstvo koje će se ceniti u budućnosti.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.