Brend proizvoda za intimnu higijenu i negu žena Libresse, koji je u vlasništvu vodeće svetske kompanije za proizvodnju proizvoda za higijenu i očuvanje zdravlja Essity, posvećen je rušenju tabua koji sputavaju žene. Prošle godine je predstavljena kampanja #pričeiznutra, u okviru koje je brend Libresse udahnuo život pričama na teme koje su vrlo uobičajene, ali često ostaju neispričane i nezapažene u našem društvu, poput spontanog pobačaja, tretmana plodnosti, menopauze, prve menstruacije, porođaja, pa čak i endometrioze. Pomoću kampanje #pričeiznutra brend je želeo da podstakne žene da podele svoja iskustva, nadajući se da možemo više da naučimo jedna od druge, čineći da se ljudi osećaju kao da nisu sami, stvarajući time empatičnije društvo.

Nakon uspeha aktivacije #pričeiznutra, danas Libresse sa ponosom najavljuje svoju najnoviju kampanju #PružiRuku, kojom skreće pažnju na rak grlića materice, bolest koja se javlja često i pogađa veliki broj žena širom sveta. Iako u Srbiji najmanje jedna žena dnevno umre, a četiri se razbole od raka grlića materice, tek svaka peta žena ide na redovne preglede svake godine. I danas mnogi potcenjuju važnost redovnih ginekoloških pregleda, koji predstavljaju jednostavan način za rano otkrivanje ove bolesti i sprečavanje njenog daljeg napredovanja, čime se povećavaju šanse za uspešni oporavak.

Život može potpuno da se promeni kada se dijagnostikuje rak grlića materice i kada počne lečenje. Vrlo često se javlja čitav niz različitih briga, misli i osećanja. Neke potpuno savlada sama vest, osećaju se posramljeno ili postiđeno, dok su druge potpuno ravnodušne, kao da se sve to događa nekome drugom. Govoreći na osnovu prethodnog iskustva, kada im se dijagnostikuje rak grlića materice, žene će učiniti sve da izbegnu razgovor – a kamoli preventivne mere. Ćuti se o reproduktivnom zdravlju, posebno o HPV (humanom papiloma virusu) i raku grlića materice. Treba reći da je HPV virus toliko rasprostranjen da je većina odraslih ljudi (oko 70%) nekada u svom životu imala HPV infekciju. Glavni razlog za izbegavanje ove teme je strah da će ih partneri doživljavati kao promiskuitetne ili da će ih osuđivati.


Libresse ide korak dalje i donira deo sredstava od prodaje svakog Libresse proizvoda za podršku ženama koje se bore sa rakom grlića materice.

U periodu od 1. aprila do 31. maja 2021. kupovinom bilo kojeg Libresse proizvoda biće donirano 3,3 RSD Udruženju građana Ženski centar „Milica“ za pomoć ženama obolelim od raka grlića maternice. Od prikupljenih sredstava finansiraće se rad Nacionalnog centra Milica kroz pružanje iskustvene podrške i stručnih konsultacija sa lekarima, putem telefona, online platforme i lično kao i ostali urgentni vidovi podrške ženama obolelim od raka grlića materice  dok prolaze kroz proces lečenja.

Ovim projektom želimo da pružimo podršku svim ženama kojima je dijagnostikovan rak grlića materice i da eliminišemo sram i stigmu povezane sa ovom bolešću. Pored toga, takođe želimo stalno da ističemo važnost preventivnih zdravstvenih pregleda, čime se povećavaju šanse za rano dijagnostikovanje i smanjuje rizik od smrtnog ishoda. Nadamo se da ćemo moći da nastavimo da razbijamo tabue u društvu, utičući pozitivno na svet i pomažući onima kojima je pomoć potrebna.

#PružiRuku je jedna od mnogih namenskih aktivnosti koje su deo dugoročnog programa, projekta V. Projekat V je inicijativa koja pokreće promene i podržava intimni život žena na globalnom nivou. On prevazilazi naše proizvode i kampanje i učvršćuje korake koje preduzimamo ne samo kako bismo podigli svest o važnim temama, već i kako bismo omogućili da postupamo u skladu sa njima.

Libresse se neće zaustaviti sve dok svi tabui ne budu uklonjeni iz društva i dok sve žene ne budu mogle da žive bez straha.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.