Dvanaest evropskih fudbalskih velikana odlučilo je početkom nedelje da ideju o formiranju zatvorenog takmičenja u kom bi igrali samo „najbolji“ protiv „najboljih“ sprovedu u delo.

Klubovi osnivači – Liverpul, Mančester junajted, Mančester siti, Arsenal, Čelzi, Totenhem, Real Madrid, Barselona, Atletiko Madrid, Juventus, Inter i Mila – dogovorili su saradnju koja bi značila i kraj Lige šampiona (LŠ) kakvu smo do sada poznavali.

Odjeci ove vesti čuli su se širom Evrope, UEFA je ubrzo reagovala i donela niz mera koje će se odnositi na klubove učesnike Superlige.

Predsednik krovne fudbalske organizacije u Evropi Aleksandar Čeferin saopštio je da će igračima koji budu učestvovali u Superligi biti onemogućeno da nastupaju na svetskim i evropskim prvenstvima za svoje nacionalne timove. Razmatrale su se i odluke izbacivanja klubova „odmetnika“ iz aktuelnih evropskih klupskih takmičenja.

U obilju informacija koje prethodna tri dana kruže svetom u vezi sa osnivanjem Superlige, pojedini portali i televizije u Srbiji su preneli i vest da je UEFA donela odluku o „oduzimanju titula osvajačima Kupa evropskih šampiona (KEŠ) i LŠ koji budu igrali u novoformiranom takmičenju, dok će trofeje preuzeti poraženi finalisti“.

Tako bi i Partizan, kao finalista KEŠ-a iz 1966. godine, bio jedan od timova koji bi postali klupski prvaci Evrope. Mediji su se pozvali na tvit poslovično dobro obaveštenog novinara Skaj sporta Fabricija Romana. Međutim, u pitanju je dezinformacija, jer Romano nikada zaista nije objavio takvu informaciju.

Montiranu Romanovu „objavu“ prenela je satirična Fejsbuk stranica „Tole tips“ u tvitu koji sadrži čak 420 karaktera, prenosi portal „Fejk njuz Tragač„.

Administrator stranice „Tole tips“ je naveo da je u pitanju šala, kao i da nije prvi put da njegove montirane objave prenesu pojedini mediji.

„Nisam zamišljao da će doći do ovoga. Ja sam pre, otprilike, godinu dana na isti način lažirao tvit novinara Davida Pika kako je Partizanu dodeljena vajld karta za učešće u Evroligi. Pomenuti tvit je završio na određenim portalima, ljudi su mu pisali poruke i na kraju se on lično oglasio i demantovao da je objavio konkretnu informaciju“, rekao je administrator stranice „Tole tips“, a prenosi Tragač.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.