„Napravljen za planetu. Napravljen za njene ljude“ Sada je u etru reklama za Novi (500)RED

    0

    U Lingoto kompleksu u Torinu je 22. septembra održana je inauguracija modela Casa 500 i La Pista 500, kao i debi Novog (500)RED, prvog (RED) automobila, koji doprinosi borbi protiv pandemije

    Reklama za Novi (500)RED – sada u etru i dostupna onlajn na ovom linku – premijerno je prikazana u toku ceremonije (koju možete ponovo da pogledate ovde)

    22. septembar označava početak partnerstva između brenda FIAT i organizacije (RED), koju su pre 15 godina osnovali Bono i Bobi Šrajver kako bi se borili protiv pandemija. Ova saradnja podrazumeva porodicu vozila 500 u celosti (Novi 500, 500, 500X i 500L) i otpočeta je lansiranjem Novog (500)RED modela – u potpunosti i isključivo električnog, prvog (RED) vozila na svetu, ambasadora poruke da moramo da „zaštitimo planetu i njene ljude“.

    Kako bi promovisali ovu novu specijalnu seriju, nova reklama je trenutno krenula s prikazivanjem, ističući univerzalnu misiju ovog gradskog automobila, ikone brenda FIAT. Prema rečima Olivijea Fransoe, Generalnog direktora brenda FIAT i direktora marketinga kompanije Stellantis: „Cilj Novog (500)RED je da prenese poruku organizacije (RED) – da mi možemo da igramo ulogu u borbi protiv pandemija – na ulice, ali i, još bitnije, u živote ljudi. Zato smo – zajedno sa organizacijom (RED)– producirali i napravili reklamu zasnovanu na konceptu pažnje prema okolini i ljudima, principu koji predstavlja deo DNK brenda FIAT. Novi (500)RED je električno vozilo, dakle, odlično za okolinu, ali to nije sve: Novi (500)RED doprinosi i borbi protiv globalnih pandemija podrškom (RED) projekta, na taj način štiteći i ljude, to jest svakog od nas!“

    Fransoa je nastavio ovim rečima: „univerzalnost poruke naglašava poigravanje paradoksom između dimenzija samog vozila i toga koliko ljudi ono može da poveze. Odgovor je u slikama koje pokazuju sve veći i veći broj ljudi – svih rasa i iz celog sveta, kako prilaze automobilu kao da će baš svaki od njih moći i da sedne u auto. Metaforički, to je velika porodica koju čini ceo svet koju ovaj auto treba da smesti i poveze nas sve u bolju budućnost, služeći kao ambasador za osvešćenost i društvenu posvećenost.“

    Muzika, remiks Rajana Tedera popularne napolitanske pesme „o’ surdato nammurato“,  je u savršenoj harmoniji sa slikama, to je himna mira i ljubavi poznata širom sveta. Prvo puštena u pozadini, pesma menja takt sredinom reklame kada se otkriva Novi (500)RED u svom punom sjaju i na delu, vožen od strane raznih ljudi koji su njega odabrali kao put do bolje budućnosti. Rezultat je snažna referenca na italijansku prirodu proizvoda i na pozitivnost poruke, naglašena tvrdnjom – „Napravljen za planetu. Napravljen za njene ljude” – i potvrđeno odabirom crvene boje organizacije (RED) za karoseriju i unutrašnjost. Jarka boja, koja je prvi put dostupna na Novom 500 modelu, poprima etičko značenje, u skladu sa misijom koju dele FIAT i (RED).

    Reklama se završava provokacijom, porukom, pozivom: da budete spremni da sednete na mesto vozača promene. Iz uverenja da svi možemo odigrati svoju ulogu u borbi protiv pandemija i da zato svako od nas može biti predvodnik promene, javlja se opcija – neobična u automobilskoj industriji – da samo vozačko sedište bude crveno, a ostala tri sedišta da budu u crnoj boji. Reklama koju je osmislila agencija Leo Burnett, producirala produkcijska kuća Buddy Film, a režirao Federiko Bruđija, možete pogledati:

    POSTAVI KOMENTAR

    Unesite komentar
    Unesite ime