Nagradne igre u Srbiji – od konja sa zapregom do hibridnih automobila

    0

    Nagradne igre su veoma popularan način da kompanije i brendovi ojačaju i poboljšaju odnos sa svojim potrošačima, a prvi koji je prepoznao njihov benefit za privredu i poslovanje je bio knez Miloš Obrenović i to početkom 19. veka. On je 1833. godine prvi put dao pismenu dozvolu za organizovanje igara na sreću i svojim potpisom naložio da sud mora motriti na organizatore da “ne daju da se sovokupitelj na nji tuži”. Izvlačenje dobitaka bilo je svake druge nedelje, izveštaji o dobicima su objavljivani u „Srpskim novinama“, a političari su morali da traže dozvolu od Državnog saveta „kako bi lutriju igrali“. Nagrade su bile robne i za ono vreme vredne. Tako su u februaru 1834. godine dobitnici na lutriji osvojili konj i kola, a danas su, gotovo dva veka kasnije, prvi put u Srbiji kroz nagradnu igru kompanije Mercator S „Čista desetka“ uručeni hibridni automobili.

    Pored toga što će nagrada zasigurno biti dobrodošla, ovoga puta dobitnici nisu samo oni koji će ih voziti, već i celokupna zajednica jer će još 10 klasičnih automobila biti zamenjeno hibridnim koji smanjuju emisiju štetnih gasova u atmosferu i doprinose da kvalitet vazduha oko nas postane bolji.

    „Definitivno svi mi razmišljamo o zaštiti životne sredine i osećamo koliko nam je teško da živimo u Beogradu i mislim da je ovo dobar početak i dobra poruka Mercatora da u tom smeru treba nastaviti. Pored toga što nisam osvojila televizor ili par cipela, već nov automobil, posebno sam srećna što ću kao savesna Beograđanka moći da dam još veći doprinos tome da imamo manje zagađen vazduh u glavnom gradu“, izjavila je Marta Sjeničić sa Novog Beograda, jedna od dobitnica 10 FIAT 500 Hybrid automobila koji su danas uručeni.

    Prateći svetske trendove, nagradne igre i kod nas postaju način da se unesu neke trajne promene i određeni aspekti unaprede, poput zaštite životne sredine. Prvi put na našem tržištu kroz dodelu hibridnih automobila je to uradila kompanija Mercator S.

    „Mi se zaista borimo za sve što želimo da ugradimo u širu zajednicu, za dobrobit našeg društva u celini. Naš cilj nije bio samo da obradujemo naše potrošače i da darujemo one koji su najsrećnije ruke, nego da podarimo automobile koji su primer zaštite životne sredine koji treba da sledimo, jer su naše okruženje i vazduh koji dišemo važni za zdravlje svih. Zato mi je velika čast što smo danas uručili deset hibridnih automobila, naših čistih desetki, koji će biti doprinos kompanije Mercator S očuvanju naše zemlje i naše planete”, izjavila je direktorka marketinga ove kompanije Nataša Pavlović.

    Iako možda mislite da nagradne igre nisu za vas i da „sigurno“ nećete baš vi osvojiti, možda vas njihova tradicija postojanja i iskustva dobitnika ipak motivišu da svaki sledeći put barem učestvujete, jer nikada ne znate kada vam se sreća može osmehnuti.