Ivan Vitorović, CEO Mona Hotel Management

„Volim energiju i dinamiku hotelijera“, kaže nam Ivan sa osmehom, „Ali što je još važnije, to je veza sa ljudima, mestima i iskustvima, koja zaista rezonuje sa mnom.“

Nakon tri godine od otvaranja prvog hotela u Beogradu, Mona Plaza, postala je prepoznatljiv brend, a nedavno ste postali i lanac hotela. Kako biste vi opisali ovaj period, naročito tokom pandemije?

Bilo je to izazovno vreme, međutim, svi smo mnogo naučili tokom ovog perioda. Imali smo ogromnu želju da postanemo deo lokalne zajednice i da se uključimo na održiv i smislen način.  Kao tim, pokazali smo izuzetan balans, a naša strateška sposobnost pomogla je da se pozicioniramo kao lider u inovacijama i posećenosti. Mona Plaza jedini je hotelski lanac u Srbiji koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.

Rebrendiranjem hotela Mona Plaza Zlatibor, nakon što smo u renoviranje hotela investirali više od milion evra, ušli smo u novu eru poslovanja. Upijajući sprsku kulturu i podižući stručnost naših timova, želeli smo da unesemo novi stil gostoprimstva, i mislim da smo u tome i uspeli.

U Mona Hotel Managment grupi ste više od 15 godina. Kao domaća porodična kompanjija, u vrlo dinamičnoj globalnoj industriji, na koji način vidite vašu konkurentsku prednost?

Mona je kompanija kojoj sam se oduvek divio zbog njene nepokolebljive usredsređenosti na svoje vrednosti i zbog smelosti njenog inovativnog duha. Ona je uspela da pretovori nacionalno kulturno nasleđe u savremeni modni izraz, i to je ono što smo i mi kao Mona Hotel Management nastavili da implementiramo kroz našu delatnost, hotelijerstvo.

Investicije i širenje domaćeg hotelijerskog brenda, ima veliki uticaj na razvoj novih standarda u industriji, direktno pomaže urbanizmu i razvoju grada, ali indirektno veoma je značajno i za nacionalnu privredu.

U Mona Plazi, strastveni smo u stvaranju iskustva za naše goste, i materijalnih i nematerijalnih. Osnovani smo sa idejom da napravimo razliku u našoj industriji i u svemu što radimo, posvećeni smo visokim standardima usluge i kontinuiranim inovacijama, jer uvodimo vrednosti koje traju.

Nadovezujući se vaše nasleđe, sada uvodite novi brend u sledeće poglavlje i najavljujete strateški razvoj u postojećim i novim linijama poslovanja. Kako biste opisali brend Mona Plaza?

Savremen hotelski brend ne bi trebalo da bude bezličan ili krut, za nas u Mona Plazi, to je stvaranje smislenog osećaja pripadnosti kroz personalizovano gostoprimstvo i kreiranje jednostavne elegancije empatije. Mi smo mesto gde se vrednuju ta mala životna iskustva, lični momenat prilikom dolaska u naš hotel, lokalni specijalitet koji gost proba, konfor naše spavaće sobe i vruć tuš nakon konferencije, ta slika koja je napravljena na našoj destinaciji.

Za naš brend volimo da kažemo da je to mesto koje stvara svet jedinstvenih iskustava.

Tokom svoje karijere, vodili ste i inspirisali timove da prihvate inovacije i isporuče vrhunske finansijske performanse i vrednost i investitorima i klijentima. Koji su vaši planovi?

Radujem se radu na širenju i razvoju Mona Plaza brenda, radu sa timom i više od 250 zaposlenih čija posvećenost vodi naš uspeh sada i u budućnosti. Gradimo našu zajedničku viziju ka postizanju dugoročnog održivog rasta sa jasnim razumevanjem vrednosti i iskrenim srcem.

Budućnost hotelijerstva biće vođena podacima i uvidima koje dobijamo iz njih, ali će je ipak definisati ljudski odnosi, konekcije i njihova kreativnost. Pred nama su brojne strateške mogućnosti, a mi smo u dobroj poziciji da usmerimo novi kurs  koji će dodatno povećati vrednost i moć našeg brenda. Želimo da postanemo vidljivi investiorima koji dele naše vrednosti, a koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Mona Plazom pobošljaju svoje performanse i postanu deo prepoznatljivog brenda.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.