Da bismo postali najbolja verzija sebe, nekad je potrebno da okrenemo novi list i hrabro zakoračimo ka svetu novog i nepoznatog.

Najnovija kampanja brenda Mona Man govori upravo o tome da ne treba da se plašimo promena i da nas zapravo one unapređuju i čine boljima. 

Pod sloganom ,,New Chapter“ ističe se simbolika svih novih stvari koje je brend doživeo u poslednjih godinu dana i najavljuju se dalje promene sa ciljem da brend bude još bolji.

Kampanja ističe novi vizuelni identitet brenda i novi logotip koji potpisuje čuveni Slavimir Stojanović Futro, a novi logo predstavlja brend u jednom odvažnijem i modernijem svetlu.

Posebnu upečatljivost kampanji daje upravo brend ambasador Dragan Mićanović, koji predstavlja sve one karakteristike Mona Man muškarca: hrabrost, integritet, posvećenost i strast ka postizanju viših ciljeva u životu.

Brend Mona Man želi da inspiriše pozitivne promene i da da podršku svima onima koji su spremni da hrabro okrenu neki novi list.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.