Kompanija MK Group sa članicama dobitnik je priznanja za doniranje hrane najugroženijima, doprinos borbi protiv siromaštva i ostvarenju Ciljeva održivog razvoja u 2021. godini, koje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje i Koalicija za dobročinstvo.

Flora, Sunoko i Agrounija, kompanije članice MK Group, donirale su svoje proizvode u okviru inicijative ,,Spasimo hranu“ i  Nacionalnog dana davanja, koji je ove godine posvećen prikupljanju hrane za najugroženije. Kampanju organizuju Srpski filantropski forum i Koalicija za dobročinstvo, koju predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac, uz podršku USAID.

Kompanija Flora je donirala preko dve hiljade konzervi svojih proizvoda od povrća, Sunoko tonu šećera, a Agrounija se priključila akciji sa 1,5 tonom jabuka i 300 litara sokova. Ovim donacijama prethodila je donacija kompanije Carnex, članice MK Group, koja je prva kompanija koja se priključila inicijativi.

Miloš Mijović, direktor kompanije MK Agriculture, foto:
Miloš Miškov

 „Kompanija Flora se rado prilključila akciji i donirala svoje proizvode za najugroženije slojeve društva. Kao društveno odgovorna kompanija, drago nam je što smo deo inicijative Spasimo hranu”, istakao je Miloš Mijović, direktor kompanije MK Agriculture, koja je deo sistema MK Group, a pod čijim okriljem posluje kompanija Flora.

„Sunoko se trudi da osluškuje potrebe lokalnih zajednica u kojima posluje, a ta briga i odgovornost se najbolje pokazuju ličnim primerom. I ovoga puta smo pokazali da smo pouzdan partner društvu u rešavanju brojnih socijalnih problema“, rekao je Slobodan Košutić, direktor kompanije Sunoko, članice MK Group.

Priznanje za doniranje hrane – Ružica Nenezić, PR saradnik MK Group, foto: Nemanja Knežević

„Kompanije koje posluju u okviru MK Group već duži niz godina nalaze se na listi najvećih donatora prehrambenih proizvoda, a tokom krize izazvane pandemijom korona virusa, dodatno su povećale svoja davanja. Takođe, aktivno su se uključile i značajno doprinele koordiniranim naporima da pomognemo najugroženijim sugrađanima u okviru kampanje “Spasimo hranu, spasimo humanost” koju je pokrenula Koalicija za dobročinstvo. Kompanije članice MK Group svojim primerom govore u prilog činjenici da je poslovni sektor u velikoj meri vođen motivom da pomogne najugrozenijim sugrađanima, te je stoga važno da se zajednički i koordirano zalažemo za dodatno unapređenje regulative u ovoj oblasti, koja bi između ostalog omogućila da se ukine PDV na donacije hrane, kako bi se manje hrane bespovratno uništavalo, a više stiglo do onih kojima je najpotrebnija”, izjavio je Neven Marinović, izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje.  

Kompanije članice MK Group kontinuirano izdvajaju znatna novčana sredstava i učestvuju u brojnim humanitarnim akcijama i donacijama. MK Group je bila među prvim kompanijama koja se u prethodnoj godini uključila u borbu protiv posledica izazvanih pandemijom koronavirusa izdvajanjem milion evra, prvenstveno za nabavku medicinske opreme i podršku zdravstvenim ustanovama.U svim lokalnim zajednicama u kojima je prisutna, samo tokom proteklih pet godina realizovala je više od 500 društveno odgovornih akcija u vrednosti koja premašuje pet miliona evra. Kompanija je dobitnik prestižne VIRTUS nagrade na nacionalnom nivou, za realizovane projekte u prethodnoj godini, kao i nagrade Srpske asocijacije menadžera za Najodgovorniju kompaniju u Srbiji za 2020. godinu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.