Lidl uvodi online ispitivanje stavova potrošača

    0

    Potrošači Lidla Srbija od 13. februara imaju mogućnost da, putem online upitnika, izraze svoje mišljenje o nedavno obavljenoj kupovini u bilo kojoj prodavnici u Srbiji. Na ovaj način, dobijaju mogućnost dodatne direktne komunikacije sa Lidlom, ali i učestvovanja u nagradnom konkursu „Tvoje mišljenje vredi“ u kome čak 10 potrošača mesečno može da osvoji vaučer za kupovinu.

    Lidl je zainteresovan da čuje i uvaži želje i sugestije svojih potrošača, pa će uvođenje ovog online upitnika dugoročno uticati na dodatno povećanje njihovog zadovoljstva. Potrošači sada mogu brzo i direktno da daju odgovore na pitanja koja se odnose na određenu prodavnicu – npr. o zadovoljstvu kupovinom, brzinom kasiranja, ljubaznosti zaposlenih, čistoći i svežini proizvoda.

    Mišljenje naših potrošača nam je najvažnija smernica u poslovanju. Komunikaciju sa njima, osim u samoj prodavnici, ostvarujemo zahvaljujući našoj službi za potrošače i putem društvenih mreža, a ovaj novi, uvek i lako dostupan upitnik, doprineće još kvalitetnijoj razmeni informacija”, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija Lidl Srbija, Martina Petrović.

    Potrošači koji posle kupovine žele da iskažu svoje mišljenje, online upitniku mogu da pristupe putem zvaničnog sajta Lidla Srbija ili putem linka https://www.lidl.rs/tvoje-misljenje, za šta im je potreban samo broj računa. Popunjavanjem ankete potrošači imaju mogućnost da učestvuju u nagradnom konkursu odgovaranjem na zanimljivo pitanje. Svakog meseca će deset potrošača koji budu imali odgovore najpribližnije tačnom osvojiti vaučer za kupovinu u Lidlu u vrednosti od 5.000 dinara. Prvi krug nagradnog konkursa će trajati do 31.3.2020. godine, nakon čega se ciklus nastavlja iz meseca u mesec – sve do 28.2.2021. godine.