Lasta o incidentu u Nemačkoj: Krajnje smo profesionalno postupili i zaštitili putnike

0
Printscreen/YouTube/WELT

 (Beta) – Autobuski prevoznik “Lasta” saopštio je danas povodom incidenta koji se dogodio na liniji Dortmund – Beograd, da je ta kompanija krajnje profesionalno postupila u toj situaciji i blagovremeno pružila zaštitu svim putnicima.

Jedan putnik na toj liniji 21. septembra nasrnuo je na dve osobe u autobusu i povredio ih, nakon čega ga je nemačka policija savladala i uhapsila.

“Samo jednom putniku pružena je lekarska pomoć, ostali su bezbedno stigli do svojih odredišta u Srbiji. Vozači su takodje u dobrom stanju. Ključni prioritet naše kompanije je bezbednost putnika i u svakoj situaciji nastojimo da je osiguramo koliko nam mogućnosti u tom trenutku dozvoljavaju”, navodi se u saopštenju “Laste”.

Ističe se da pribranost i smirenost vozača, kao i sposobnost komunikacije sa različitim kategorijama putnika, imaju ključnu ulogu u rešavanju konfliktnih situacija tokom vožnje, kao i zaštiti bezbednosti putnika.

“Lasta je dosledna svojoj tradiciji u kojoj ključnu poziciju zauzima odgovornost prema putnicima, učesnicima saobraćaja i društvu u celini. Kao društveno odgovorna kompanija, uvek ćemo preduzimati mere i aktivnosti kako bi se putnici bezbedno prevezli do svojih destinacija. Putniku koji je zadobio povrede želimo brz oporavak, a ostalim putnicima se izvinjavamo na neprijatnosti koju su doživeli”, dodaje se u saopštenju.