Tatjana Đokanović, direktorka marketinga i razvoja, Dijamant

Na koji način Dijamant, kroz svoju komunikaciju sa različitim ciljnim grupama, spaja naizgled nespojivo sa spojivim, slatko sa slanim, tradicionalno sa modernim?

Dijamant danas svoj uspeh zasniva baš na tome – na spoju tradicije i modernog, iskustva i inovacija. To nas drži u samom vrhu. Naša komunikacija se oslanja na te postulate – dobro poznat portfolio, iskustvo koje traje više od 80 godina, omiljeni brend, lideri u različitim kategorijama, međutim, mi uvek imamo nešto novo, originalno, drugačije, što naše kupce raduje i čini da ostanu verni našim proizvodima. Mogu slobodno reći da Dijamant dodaje ukus životu, što je i slogan naše nove kampanje za potpuno novi brend Dijamant Način koji smo razvili zajedno sa New Startegy timom. Dizajnirajući sa njima nov pravac razvoja našeg biznisa, nastao je Dijamant Način kao jedinstveni odgovor na sve izazove sa kojim se naša kategorija suočava. Time je Dijamant napravio korak ispred svog postojećeg portfolija, sa 12 proizvoda vrhunskog kvaliteta, koji će naći svoj put do pravih gurmana za koje je uživanje u hrani predstavlja imperativ. Sa novim brendom uplovili smo u nešto novo, što me izuzetno raduje.

Šta je tajna „dobrog ukusa“ neke brend kampanje?

Pre svega, iskustvo i znanje. Međutim, nije samo to dovoljno. Potrebno je biti otvoren za nove ideje i naći meru u svemu tome – meru dobrog ukusa. Analitika, strateško planiranje, kao i odluka da se prate trendovi, da se potrošačima ponudi ono što će zadovoljiti njihove potrebe u kuhinji, a ujedno inspirisati ih, olakšati im pripremu, razgaliti im maštu, pa sve to kroz pažljivo osmišljenu kampanju predstaviti. Takođe, potrebna je i u toj komunikaciji naći meru. Mi razmišljamo kako će poruka na nabolji način doći do naših kupaca, a svaka kategorija proizvoda sa sobom nosi svoje izazove i potpuno drugačiju ciljnu grupu. Trendovi se u medijima brzom menjaju, svake godine imamo nešto novo, međutim i Dijamant se isto tako menja i to je jedan od razloga zašto smo i dalje lideri u više različitih kategorija.

Šta je potrebno da brend poseduje kako bi zadovoljio i najzahtevnije ukuse potrošača?

Vrhunski kvalitet jedini je put do poverenja potrošača, čak i onih najzahtevnijih. Naši kupci znaju da ih nikada nećemo izneveriti i da će u našoj bogatoj paleti proizvoda uvek pronaći one koji adekvatno odgovaraju njihovim željama, ukusu, ali i načinu života. Zajedničko za sve Dijamant proizvoda je da su napravljeni od sirovina vrhunskog kvaliteta, korišćenjem najsavremenijih tehnologija i posebnih receptura. Kada se svemu tome doda moderan dizajn ambalaže, sasvim je jasno zbog čega je naš brend prvi izbor mnogih potrošača.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.