Kompanije traže održiva rešenja: zaposlenima kupuju električni “MINI”

    0

    Svakom četvrtom zaposlenom u kompaniji Deloitte u Belgiji kupljen je auto „MINI Electric“ kako bi se odgovorilo na sve veće zahteve za nabavkom električnih vozila. Upravo to predstavništvo trenutno ima najveću flotu MINI Electric modela u Evropi.

    Sve više mladih ljudi odlučuje se za električni službeni automobil, a u kompaniji Deloitte takvo vozilo ima četvrtina zaposlenih (26 odsto). Kako bi izašala u susret tolikoj potražnji, kompanija Deloitte naručila je 140 električnih MINI-ja.

    Prema podacima iz BMW-a, ovo je do sada najveća narudžbina potpuno električnih MINI-ja u Evropi. Uz dodatnu infrastrukturu za punjenje baterija, Deloitte želi da u značajnoj meri doprinese klimatskoj neutralnosti.

    Deloitte je svom postojećem voznom parku u avgustu prošle godine dodao 100 MINI Electric modela. Sada kompanija najavljuje da će postojećoj floti dodati još 140 novih MINI Electric jedinica, pa bi u tom slučaju flota kompanije brojala do 240 MINI električnih vozila.

    Potpuno električni MINI sa privlačnim zelenim retrovizorima u „Deloitte nijansi“ posebno su popularni kod novih zaposlenih, a kompanija je od juna ove godine naručila 540 novih MINI-ja.

    Sve veća popularnost električnih automobila u Deloitte-u ide ruku pod ruku sa sve većom potražnjom za hibridnim vozilima u kompaniji. Od juna 2021. godine, električni i hibridni automobili ukupno čine 88 odsto svih službenih automobila koje je Deloitte naručio.

    Ovo je jasan pokazatelj da zaposleni preferiraju održive alternative u odnosu na konvencionalne automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.

    Osim kupovine električnih automobila, Deloitte ulaže velika sredstva u infrastrukturu potrebnu za električna vozila. Na primer, belgijska kancelarija trenutno ima 540 stanica za punjenje baterija električnih vozila i plug-in hibrida.

    „Sve naše investicije usmerene u održivu mobilnost, deo su cilja koji je Deloitte postavio da do 2030. godine postane CO2 neutralan. Pošto našu flotu čini 70 odsto modela koji ostavljaju ugljenični otisak, svaki naš korak, i mali i veliki, približava nas cilju – bez ugljeničnog otiska. Zato smo 2017. pokrenuli novi program mobilnosti. Takođe, mi već dugi niz godina uspešno sarađujemo sa MINI-jem i oduševljen sam što u Deloitte-u radimo sa njima na povećanju entuzijazma koji vlada za električnim automobilima. Podatak da svaki četvrti novi zaposleni sada bira električni automobil daje mi puno vere da smo na dobrom putu da Deloitte učinimo pionirom u svetu održive mobilnosti,“ objašnjava izvršni direktor za Deloitte Belgija, Piet Vandendrieše.

    POSTAVI KOMENTAR

    Unesite komentar
    Unesite ime